جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اولویت شورای ششم شیراز باشد

ایسنا/فارس رئیس خانه صنعت معدن و تجارت فارس با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری در دستور کار شورای ششم شیراز قرار گیرد، گفت: با برنامه ریزی و اعمال سیاست درست می‌توان گام‌های بزرگی در زمینه گردشگردی برداشت.

سهراب شرفی در دیدار با رئیس جدید شورای شهر شیراز، ضمن تاکید بر تعامل سازنده و موثر بین این دو نهاد گفت: خانه صمت فارس آمادگی دارد تا در زمینه طرح‌های اشتغالزا و سرمایه گذاری در شیراز با شورای شهر همکاری کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه صمت فارس، او افزود: استان فارس و بالاخص شهر شیراز پتانسیل بسیار زیادی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف دارد و با توجه به اینکه صنعت گردشگری یکی از مزیت‌های اصلی توسعه اقتصادی این استان است اما متاسفانه در سالهای گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است که باید در دولت جدید و دور جدید شوراهای شهر شاهد سیاستگذاری‌های متفاوتی در این حوزه باشیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه باید به صورت جدی به این موضوع پرداخته شود، گفت: با برنامه ریزی و اعمال سیاست درست می‌توان گام‌های بزرگی در زمینه گردشگردی، گردشگری سلامت و سایر زمینه‌های اشتغال زا و پر رونق برداشت.

شرفی در ادامه اظهار کرد: فارس داشته‌های ارزشمند فراوانی دارد که هر یک از ابعاد صنعت گردشگری این استان می‌تواند ثروت آفرین باشد و دولت و شورای شهر جدید باید برای این مهم برنامه داشته باشند و خانه صمت استان نیز در این زمینه آمادگی دارد تا با شورای شهر همکاری کند.

نگاه به سرمایه‌گذار در شیراز سیاسی است

مهدی طاهری، رئیس شورای ششم شهر شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه در شیراز نگاه به سرمایه‌گذار سیاسی شده تا اقتصادی، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی کار مردم را به مردم واگذار کردن؛ باید در عمل نشان داد و امیدواریم که شورای ششم به این سمت برود و با عدم نگاه سیاسی به شهر وامدار به خطوط سیاسی نباشند و تمام تلاششان  را برای آرامش مردم بگذارند.

او عنوان کرد: شأن شیراز چیزی که در حال حاضر می‌بینیم نیست و این کلانشهر ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد که از آن استفاده نشده و باید با مدیریت صحیح و هم افزا به این مهم دست پیدا کرد، چرا که در شرایط فعلی راهی جز هم افزایی نیست و باید تمام دستگاه‌ها کنار هم بایستند تا شیراز در یک تراز بزرگ قرار بگیرد

گفتنی است، در این جلسه پیرامون انعقاد تفاهم نامه مشترک بین خانه صمت استان فارس و شورای ششم شهر شیراز با موضوع حمایت از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اشتغال زا بحث و گفتگو شد.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید