روابط عمومی ها مرکز ثقل سازمان ها هستند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد:

مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: روابط عمومی ها در شرایط امروز برای پیشبرد اهداف سازمان و اطلاع رسانی مطلوب از اقدامات و خدمات ارایه شده به ذینفعان بیش از هر چیزی به تغییر نگرش و بینش در حوزه روابط عمومی نیاز دارد

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۱۲۵

زمان انتشار:
۱۴ تیر ۱۴۰۲ – ۱۵:۳۴ بعد از ظهر

۳ بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع مسوولان روابط عمومی گمرکات کشور به تبیین استراتژی کلان وزارت اقتصاد در حوزه ارتباطی پرداخت.

محمدی با اشاره به اینکه روابط عمومی در دنیای پیچیده امروزی مرکز ثقل سازمان ها هستند، افزود: امروزه خدمت گیرنده در واقع شریک سازمان است و باید به این سمت حرکت کنیم تا خدمات و تسهیلات لازم در کمترین زمان به ذینفعان ارائه شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها در دنیای امروز نگاه جزئی به موارد و عملکرد سازمان ها دارند، افزود: روابط عمومی باید با استراتژی کلان نگری و تداوم انعکاس دستاوردها، اقدامات سازمان ها را به شیوه مناسب تری اطلاع رسانی نمایند.

وی گفت: امیدآفرینی از مهمترین نقش ها و کارویژه اصلی روابط عمومی ها است.

وی در پایان با اذعان به اینکه جایگاه روابط عمومی در گمرک نیازمند ارتقا است، اظهار امیدواری کرد: با حضور دکتر رضوانی فر این جایگاه در گمرک کشور ارتقا پیدا کند چرا که وی به اثرگذاری حوزه روابط عمومی باور راسخی دارد و ما در مجموعه وزارت اقتصاد وظیفه خود می دانیم که به موضوع ارتقا روابط عمومی در گمرک کمک کنیم.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

کسب رتبه اول کارنه تیر در دنیا توسط گمرک ایران

دبیر کل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU) اعلام کرد امبرتو دپرتو …