عملیات اجرایی ساختمان خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: راه‌اندازی ساختمان خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خواسته همه صنایع بود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران عبدالوهاب سهل آبادی در آئین کلنگ زنی ساختمان خانه صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان، اظهار داشت : با پیگیری‌های زیاد زمین یک هزار متری برای راه‌اندازی ساختمان این خانه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات خاکبرداری این ساختمان از فردا آغاز خواهد شد، افزود: نهادهای مختلف برای شروع ساخت این ساختمان اعلام همکاری کرده‌اند و امیدواریم که این پروژه به زودی به بهره برداری برسد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان با اشاره به اینکه برای صدور مجوز ساخت و پروانه این پروژه دو میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: اما ارزش این پروژه خیلی بیشتر است.

عملیات اجرایی ساختمان خانه صنعت و معدن اصفهان آغاز شد

وی با بیان اینکه با کمک انجمن های همگن‌های صنعتی می‌توان بنایی با زیربنای چهار هزار متر مربع ایجاد کنیم، گفت: لوگوهای کارخانه‌های بزرگ را برای نمای این ساختمان استفاده خواهیم کرد.

سهل آبادی گفت: راه‌اندازی ساختمان خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خواسته همه صنایع بود و همه هشت هزار واحد صنعتی برای بهره برداری کامل این پروژه همکاری خواهند داشت.

امیرحسین کمیلی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این آئین با بیان اینکه خانه صمت همواره مامنی برای تولید کنندگان بوده است،‌ اظهار داشت: در طول این سال ها خانه صمت استان رشد خوب و قابل توجهی را طی نموده و این امر امیدوار کننده است.

وی با بیان مجموعه‌ای در شان صنایع استان اصفهان ایجاد خواهد شد، خاطر نشان کرد: سازمان صمت در این زمینه برای بهره برداری از این پروژه همه همکاری لازم را خواهد داشت.

این آیین با حضور مدیرعامل محترم شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، تعدادی از اعضاء هیئت مدیره انجمن ها و شعب خانه، نمایندگان سازمان ها و نهادهای دولتی و اصحاب رسانه برگزار شد.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید