معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پاي صحبت صنعتگران در شهرک صنعتی پرند نشست

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آستانه روز ملي حمایت از صنایع کوچک پاي صحبت صنعتگران در شهرک صنعتی پرند نشست.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علي رسوليان روز دوشنبه با حضور در شهرک صنعتی پرند، از ۵ واحد تولیدی بازديد و دو خط توليد و طرح صنعتي جديد را افتتاح كرد.

وي در جریان این بازديدها، ضمن گفت‌وگو با مدیران و كارگران اين واحدهاي صنعتي و توليدي، از نزدیک در جریان توانمندی‌ها، روند فعاليت و مهمترین مسائل و مشکلات آن‌ها، از جمله اعطاي تسهیلات، طرح توسعه، تأمین مواد اولیه و افزایش محصول قرار گرفت.

رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنين در گفت‌وگو با صنعتگران شهرک صنعتی پرند، با تبريك روز ملي حمایت از صنایع کوچک، درخصوص رفع موانع و مشکلات پيش روي فضاي كسب و كار آنان دستورات لازم را صادر كرد.

اولين واحدي كه امروز مورد بازديد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت، واحد توليدي “حدید سازه پرند” بود كه در راستاي برنامه ملي احياء واحدهاي صنعتي راكد، بازفعال سازي شد و مجدداً به چرخه توليد بازگشت.

اين واحد صنعتی که با سرمایه ‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶۰۷۷ مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث و در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسیده است، ظرفیت تولید ۱۴ هزار تن انواع اسكلت فلزي تجهيزات صنايع نفت، گاز و پتروشيمي در سال را دارد و برای ۶۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

واحد صنعتی “توسعه خدمات هور سپهر ماهان” ديگر واحدي بود كه مورد بازديد رسوليان قرار گرفت.

اين واحد توليدي با سرمایه ‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶۴۵۶ مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث و در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسیده است.

ظرفیت تولید اين واحد صنعتي دانش بنيان ۲۰ دستگاه موتور هواپيماهاي سبك در سال است و برای ۶۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه طرح صنعتي “تیارا طرح فام” را در شهرک صنعتی پرند افتتاح كرد.

اين واحد صنعتی که با سرمایه ‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۶۶۳ مترمربع در اين شهرک صنعتی احداث و به بهره برداری رسید، ظرفیت تولید ۲۰۰ تن انواع ظروف تفلون و نچسب در سال را دارد و برای ۴۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

در بخش ديگر اين برنامه، رسوليان خط توليد جديد واحد صنعتي “دلتا راه ماشین” را در شهرک صنعتی پرند افتتاح كرد.

اين واحد توليدي با سرمایه ‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۹۷۹ مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث و در سال جاري به بهره برداری رسیده است.

ظرفیت تولید اين واحد صنعتي ۴۵۰ دستگاه ماشين آلات راه سازي از جمله بيل مكانيكي و لودر در سال است و برای ۱۲۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

واحد صنعتي “هوا ابزار تهران” نيز ديگر واحدي بود كه توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بازديد قرار گرفت.

اين واحد صنعتی دانش بنيان که با سرمایه ‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث و در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید، ظرفیت تولید ۶۰ دستگاه ماشين آلات و تجهيزات تولید گاز صنعتی و کمپرسورهای هوا و گاز در سال را دارد و برای ۲۷۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان تهران، اعضاي هيأت مديره و مديرعامل شركت خدماتي شهرك صنعتي پرند و جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استاني و شهرستاني، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در جريان بازديد از اين شهرك صنعتي همراهي مي‌کردند.

© گزارش تصويري

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید