آیین کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد انجام گرفت

طی سفر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران به استان لرستان

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در آیین کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد از آمادگی گمرک جهت خدمت رسانی خبر داد.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۶۹

زمان انتشار:
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ – ۲۱:۵۴ بعد از ظهر

۴ بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرک استان لرستان،دکتر رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: از همین امروز امکان ارائه خدمات در گمرک منطقه ویژه اقتصادی بروجرد فراهم است و هر تولید کننده بخواهد می‌تواند، خدمات بگیرد.

رضوانی فر افزود: در سال جاری مقرر شد به صورت ویژه از تولید حمایت شود، مجموعه‌ای از خدمات را در گمرک برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: بخشی از آن ارائه خدمات ترخیص کالا است ضمن اینکه سرعت و انجام تشریفات با حداکثر سرعت انجام می‌شود، پذیرش ضمانتنامه به جای حقوق عوارض گمرکی، ترخیص درصدی فراهم شده و در برخی مواقع شرکت‌ها با دریافت ارز مواجه می‌شوند که با سازکارها اجازه می‌دهیم ۹۰ درصد کالا را ترخیص کنند.
رئیس کل گمرک ایران گفت: امکان استفاده از بیمه، توسعه انبار اختصاصی برای شرکت‌های بزرگ تولیدی، امکان استفاده از حمل یکسره و از ظرفیت قانون صادرات و واردات که اگر شرکت های بزرگ در تامین قطعات مصرفی تنگنا دارند با سرعت بیشتری از ظرفیت قانونی استفاده شود تا این قطعات تامین شود.

این مراسم که با حضور دکتر رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران ، ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و همچنین عباس گودرزی نماینده مجلس شورای اسلامی و حسن حسینی مدیر گمرک استان لرستان برگزار شد کلنگ احداث ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و مجتمع فرو سیلیس و بر زمین زده شد.

 

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

گمرک اصلی ترین سازمان ارائه دهنده خدمات در مرزها است

رئیس کل گمرک ایران: معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران ؛گمرک را اصلی ترین …