اتاق‌های کرمانشاه و شیراز به عنوان اتاق‌های فعال ماه سپتامبر انتخاب شدند

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICCWCF)، نام اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه و شیراز در میان ۳ عضو فعال معرفی شده در ماه سپتامبر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، ICCWCF از زمان راه‌اندازی بستر ارتباطی خود، هر ماه اتاق‌های برتر و فعال در بین اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان را معرفی می‌کند.  

پیش از این، اتاق‌های بازرگانی خرم‌آباد، تهران و شیراز به واسطه حضور فعالانه و پویای این اتاق‌ها در بستر ارتباطی، به عنوان اتاق ماه‌های جولای و اوت فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی (WCF) ICC برگزیده شدند.

کسب عنوان اتاق ماه توسط ٣ اتاق‌ بازرگانی کشورمان در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان، آن هم در طول ٩ ماه از آغاز فعالیت این بستر ارتباطی، موفقیتی بزرگ و قابل قدردانی است. 

ICCWCF، این پلتفرم را با هدف گردهم آوردن اتاق­‌ها و مهیا کردن بستری برای گفت‌وگو و اشتراک تجربیات در یک پنجره واحد و دسترسی آسان و به منظور ایجاد تبادل تجربیات و حل و فصل مشکلات راه‌اندازی کرده است.

برجسته شدن نام اتاق‌های موفق کشورمان توسط ICCWCF در صحنه بین‌المللی به ویژه در شرایط کنونی، موفقیتی ارزشمند برای کشور و بخش خصوصی به شمار می‌آید. به همین دلیل کمیته ایرانی ICC، این موفقیت به اتاق‌های منتخب، تبریک گفته و از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرده است.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …