آخرین خبرها

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان همزمان از عضویت در این اتاق به دلیل آنچه ایجاد فضای رانتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان و دخالت برخی مسئولان و نمایندگان و مهره چینی در هیئت رئیسه و خدشه دار شدن انتخابات و رقابت سالم عنوان شده از عضویت در اتاق بازرگانی استان زنجان استعفا دادند.

ادامه اختلافات، ۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان را ادامه حضور در جمع ۱۰ عضو دیگر منصرف کرده و آنها به صورت دسته جمعی و به دلیل آنچه که برگزاری ناسالم انتخابات هیئت رئیسه عنوان کرده‌اند از ادامه فعالیت در اتاق استعفا کرده‌اند.

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

لازم به ذکر است بعد از انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در اسفند ماه سال گذشته برخی اختلافات آغاز شد که منجر به استعفای این ۵ نفر شد.

شایان ذکر است، انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان ۲۰ اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور برگزار شد و منتخبان در چهار گروه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی با رأی فعالان اقتصادی استان انتخاب شدند و همچنین ۵ اردیبهشت، با ۸ رأی اعضای هیئت نمایندگان صمد یوسفی اصل به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شد.

بنا به اعلام اتاق بازرگانی استان زنجان، تا بدین لحظه، استعفای اعضای نامبرده، به صورت مکتوب و رسمی به اتاق بازرگانی زنجان وصول نشده است.

حتما ببینید

توسعه پایدار کردستان با هم افزایی و حرکت میسر خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عبدالملکی عصر امروز در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری توت …