افت بزرگ استان ،تمرکز تصمیم گیری در تهران/دیدار هیات مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی با سرپرست اداره کل تعاون ،کار و رفاه امور اجتماعی استان

هیات مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی با سرپرست اداره کل تعاون ،کار و رفاه امور اجتماعی استان دیدار . گفتگو کرد .
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی در این دیدار طرفین بر گسترش همکاری ها برای رفع مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی تاکید کردند .
در این جلسه حسن حسینی رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی در سخنانی با تاکید بر پیگیری حقوق جامعه کارگری و کارفرمایی تاکید کرد :با توجه به موج گرانی ها و تورم ،تامین معاش کارگران شریف بایستی به نحو منطقی پیگیری شود و در این خصوص دولت بیشتر تلاش نماید.
وی با بیان این که بحث حقوق کارگران بایستی سه ماه پایان سال مشخص شود نه شب عید، اظهارداشت :یکی از افتهای بزرگ استان ،تمرکز تصمیم گیری در تهران است.
رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی افزود :چرا در فرایند تصمیم گیری ها از ظرفیتهای بخش خصوصی و تشکلهای انان استفاده نمی شود
وی با بیان این که چرا برنامه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برای تقویت رفاه عمومی ، تامین حقوق کارگران و کار فرمایان و توسعه کارآفرینی اعلام نمیشود، تصریح کرد :مشکلات جامعه باعث تضعیف وجدان کاری شده است.

پناه ، سرپرست اداره کل تعاون ،کار و رفاه امور اجتماعی استان هم در این دیدار تاکید کرد :با تعامل و همفکری با خانه صنعت ،معدن و تجارت اماده رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی هستیم .
وی افزود :راه توسعه کارآفرینی بخش خصوصی است.
وی گفت :با کمک بخش خصوصی سرعت سرمایه گذاری را در استان افزایش خواهیم داد.
در ادامه این جلسه خانی زاده دبیر کل ، نوفرستی و تیموری اعضای هیات مدیره به بیان نقطه نظرات خود پرداختند

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …