بازدید رئیس کل گمرک ایران از گمرک کیش

محمد رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران از اداره کل گمرک کیش بازدید کرد

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۱۶۶۵

زمان انتشار:
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ – ۰۱:۰۹ قبل از ظهر

۱۳ بازدید

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار گمرکی- اقتصادی؛ رییس کل گمرک ایران طی بازدیدی از اداره کل گمرک کیش در دیداری چهره به چهره با کارکنان این گمرک توجه به رفاه ومعیشت کارمندان گمرک را از اولویت‌ها و سیاست‌های سازمانی خود عنوان نمود.

رضوانی فر توجه ویژه به کارکنان گمرکات مرزی و گمرکات مستقر در  جزایر کشور را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به سختی‌ها و مسئولیت‌های سنگینی که بر دوش کارکنان گمرک می‌باشد.
وی ادامه داد؛ با توجه به قانون امورگمرکی ودرآمدها و عواید حاصله سعی بر ارتقا و بهبود وضعیت معیشت همکاران خود داریم به نحوی که کارمند گمرک  به کار خود افتخار نماید.
طی این بازدید مدیرکل گمرک کیش با ارائه‌ی آمار عملکرد یازده ماهه‌ی این گمرک در سال ۱۴۰۱ با اشاره به افزایش خدمات گمرکی وتوجه به دغدغه های تجار وبازرگانان وشرکت‌های تولیدی وارائه‌ی خدمات مفید در رویه های مختلف گمرکی ازجمله در حوزه‌ی مسافری گفت: با توجه به حجم کار گمرک کیش در آن حوزه سعی اینجانب و همکارانم بر اجرای قوانین و مقررات همراه با ارائه‌ی خدمات مطلوب به شهروندان وکیشوندان بوده؛ به نحوی که موجبات رضایتمندی مسافرین محترم و سازمانهای مستقر در کیش فراهم گردد.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

تقویت هوشمندسازی سامانه ها و تجهیز گمرکات به ابزارهای کنترلی پیشرفته سبب رونق هر چه بیشتر تجارت می شود

رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست مدیران گمرک : رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست …