بازدید معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران از گمرک بندر امام خمینی(ره) بزرگترین گمرک ترخیص کننده کالاهای اساسی

در دومین سفر استانی در سال ۱۴۰۲ انجام گرفت

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در دومین سفر استانی و بازدید از گمرکات کشور در سال ۱۴۰۲ صبح امروز از گمرک بندر امام خمینی (ره) و گمرک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این بندر بازدید کرد.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۳

زمان انتشار:
۶ فروردین ۱۴۰۲ – ۱۳:۵۲ بعد از ظهر

۶ بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، در این بازدید که ناظر گمرکات استان خوزستان نیز حضور داشت، دکتر محمد رضوانی فر با حضور در گمرک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) از بخش های مختلف این گمرک از جمله از درب ورود و خروج کالا بازدید و با همکاران دیدار کرد.

براساس این گزارش، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در ادامه بازدید خود، وارد گمرک بندر امام خمینی (ره) شد و از درب خروج این گمرک که بیشترین حجم ترخیص کالاهای اساسی را در بین گمرکات کشور به خود اختصاص داده است، بازدید بعمل آورد.

این گزارش می افزاید: دکتر محمد رضوانی فر ضمن بازدید از واحدهای درب خروج کالاهای غیراساسی و صادراتی، امور بندری و نظارت بر باسکول های گمرک بندر امام خمینی (ره) و دیدار صمیمی با همکاران در بخش های مختلف، از زحمات آنان در ارائه خدمات به خدمت گیرندگان به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرده است.

شایان ذکر است، دیدار و گفتگو با فعالان اقتصادی شهرستان آبادان از دیگر برنامه های معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در سفر یک روزه به استان خوزستان می باشد.

 

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

تقویت هوشمندسازی سامانه ها و تجهیز گمرکات به ابزارهای کنترلی پیشرفته سبب رونق هر چه بیشتر تجارت می شود

رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست مدیران گمرک : رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست …