برای تسهیل سرمایه گذاری و رونق تولید، فرصت درنگ نیست

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دژپسند عصر جمعه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در گمرک شهید رجایی، با بیان اینکه برای تسهیل سرمایه گذاری و رونق تولید فرصت درنگ نیست، تصریح کرد: دیر شده و باید با تمام قوا تمامی دستگاه های اجرایی ورود کرده و مانع از آسیب جدی سرمایه گذاری و تولید شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز راهی جز سرعت عمل با دقت نداریم، خاطرنشان کرد: نباید قوانین و مقررات نادیده گرفته شود تا سبب دور زدن قانون و سواستفاده برخی افراد شویم. سلامت یکی از ارکان مهم اجرایی در گمرک و نظام مالی کشور است و نباید فدای سرعت شود.

دژپسند با بیان اینکه به هیچ قیمت نباید برای رونق تولید، قوانین و مقررات زیر پا گذاشته شود، اضافه کرد: باید حواسمان باشد برای تولید و سرمایه گذاری سنگ اندازی و یقه های استین مان به چیزی گرفتار شود.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان قابلیت های ویژه ای برای بازوی مهم توسعه کشور دارد و اهرم بزرگی برای ارتقا کشورمان است، عنوان کرد: استاندار هرمزگان همواره لباس اقتصادی به تن دارد و می تواند هرمزگان را به جایگاهی برساند که خیلی ها آرزو رسیدن به آن را دارند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه رتبه هرمزگان در جذب سرمایه گذاری خارجی قابل قبول نیست، تصریح کرد: باید اراده و عزم آهنین داشته باشیم تا بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

وی با اشاره به اینکه دارایی های دولت در هرمزگان چشمگیر است، اضافه کرد: قابلیت های هرمزگان جز استان های نادر کشور است و حضور استاندار اقتصادی در هرمزگان بارقه های امید را افزایش داده است.

دژپسند با بیان اینکه نباید قانون را کنار بگذاریم، اظهار کرد: نمی توان از بدهکاران مالیاتی به راحتی عبور کرد و در صورت سواستفاده همگی از دولت شاکی می شوند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه هیچ زمان به خود اجازه نمی دهم برای روان کاری تولید کنندگان درنگ کنیم، خاطرنشان کرد: باید دستگاه های اجرایی از توان و قابلیت های استانداران بهره گرفته شود تا مانع از ایجاد مشکل شویم و شاهد سبب رونق تولید، مقابله با فساد و اجرای قانون باشیم.

حتما ببینید

گمرک اصلی ترین سازمان ارائه دهنده خدمات در مرزها است

رئیس کل گمرک ایران: معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران ؛گمرک را اصلی ترین …