آخرین خبرها

بهبود روابط تجاری ایران و سوریه، خواسته دو کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی ایران، غلامحسین شافعی در دیدار با عدنان محمود سفیر سوریه در ایران با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در هیچ کشوری به‌ اندازه سوریه سرمایه‌گذاری نکرده است، اظهار داشت: مرکز تجاری ایرانیان یکی از بزرگ‌ترین مراکز کشور در خارج از مرزها است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه تجارت میان ایران و سوریه ایفا کند.

شافعی با بیان اینکه امضای موافقت‌نامه تجارت آزاد بین ایران و سوریه روزهای خوبی در تجارت دو کشور رقم خواهد زد، تاکید کرد: این خواسته دو کشور است که عدنان محمود در ایران در همین راستا پر از خاطره خوب برای بهبود روابط تجاری دو کشور بوده است.

سفیر سوریه نیز با قدردانی از تلاش روسای اتاق ایران و اتاق مشترک ایران و سوریه در راستای ارتقای سطح روابط تجاری میان دو کشور، خاطرنشان کرد: اراده ای راسخ در دو کشور برای تحکیم بخشیدن به روابط اقتصادی، صنعتی و ایجاد روابط میان بخش‌های مختلف اقتصادی دولتی و بخش خصوصی وجود دارد و تمام تلاش خود را برای رفع تأثیر تحریم‌های ظالمانه بر اقتصاد دو کشور و تحکیم روابط بازرگانی خواهیم داشت.

سفیر سوریه در ایران تاکید کرد که این ارتباطات برادرانه ادامه خواهد داشت و سعی خواهد کرد در سوریه منشأ اثر برای تحکیم روابط اقتصادی میان دو کشور باشد.

حتما ببینید

دولت از مشوق‌های مالیاتی برای بهبود فضای کسب‌وکار حمایت کند

رئیس اتاق اهواز با اشاره به موضوع معافیت مالیات ارزش‌افزوده شرکت حمل‌ونقل کالا، گفت: مشوق‌های …