تشریح برنامه های جدید در گمرک برای بهبود وضعیت معیشتی و جبران خدمات کارکنان و بازنشستگان 

مراسم گرامیداشت میلاد حضرت مهدی (عج) در گمرک برگزار شد

مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در نمازخانه ستاد مرکزی گمرک برگزار شد.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۱۶۶۴

زمان انتشار:
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ – ۱۵:۵۴ بعد از ظهر

۴ بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران ، محسن جلواتی معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک در این مراسم ضمن گرامیداشت میلاد حضرت مهدی (عج) از تلاش کارکنان گمرک به ویژه گمرکات مرزی در ارائه خدمات به خدمت گیرندگان قدردانی کرد.

جلواتی اظهار داشت: برای جبران زحمات و تلاش های همکاران گمرکات، تمام تلاش رئیس کل محترم گمرک و مسئولان ستادی این است که در راستای بهبود وضعیت معیشتی همکاران گام های مثبتی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه زحمات همکاران در گمرکات به ویژه در گمرکات مرزی که با تلاش شبانه روزی و در دورترین نقاط کشور و با کمترین امکانات به ارایه خدمت مشغولند با پرداخت های مادی قابل جبران نیست، گفت: با همه این وجود، گمرک تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بخشی از زحمات همکاران را در قالب  بهبود وضعیت معیشتی جبران کند که این اقدامات همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت آغاز شده و ادامه خواهد داشت .

وی همچنین با تاکید بر اینکه این جبران خدمات و بهبود وضعیت معیشتی برای همکاران بازنشسته هم انجام خواهد شد، اظهار داشت: ارائه پاداش و جبران خدمات به بازنشستگان محترم در آخر سال در مقایسه با سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

شایان ذکر است در پایان مراسم به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) جوایزی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در مراسم اعطا شد.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

گمرک اصلی ترین سازمان ارائه دهنده خدمات در مرزها است

رئیس کل گمرک ایران: معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران ؛گمرک را اصلی ترین …