تفاهم‌نامه اتاق بجنورد و خانه جوانان برای آموزش هدفمند نیروی کار

رئیس اتاق بجنورد از امضای تفاهم‌نامه آموزشی بین واحد آموزش این اتاق با خانه جوانان بجنورد در سال جاری خبر داد.

سعید پورآبادی با اعلام این خبر گفت: گسترش همکاری‌های آموزشی طرفین و ارائه آموزش‌های هدفمند مبتنی بر نیاز بازار کار به‌ویژه برای قشر جوان از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

او حرکت به‌سوی ارتقای مهارت‌های شغلی را یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در حل معضل بیکاری در استان ارزیابی کرد و افزود: در تفاهم‌نامه‌ای که با خانه جوانان بجنورد منعقد شده است بر ارتقاء مهارت‌آموزی نیروهای کار و تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با بازار کار استان تأکید شده است.

پورآبادی یکی از خدمات مهم اتاق بجنورد را برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف تجاری ذکر کرد و افزود: اتاق بجنورد به‌عنوان نماینده بنگاه‌های اقتصادی، همواره در راستای ارتقا و توانمندسازی فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به حوزه‌های بازرگانی و تجاری تلاش کرده است.

رئیس اتاق بجنورد، آموزش را حلقه مفقوده در برنامه‌ریزی برای اشتغال‌زایی و کاهش هزینه‌های تولید دانست و بر ضرورت ارتقای مهارت و توانمندی نیروهای انسانی بنگاه‌های اقتصادی برای افزایش بهره‌وری تأکید کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی منظم و متناسب با نیاز استان، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد در دوره جدید است که در همین راستا تفاهم‌نامه‌های آموزشی مختلفی با دستگاه‌های اجرایی استان منعقد و طی این تفاهم‌نامه‌ها دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دولت با حضور اساتید مجرب اتاق ایران برگزار شده است.

سال گذشته، واحد آموزش اتاق بجنورد در بین اتاق‌های سراسر کشور رتبه اول را کسب کرده بود.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …