توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد؛ارایه گزارش عملکرد و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عملکرد و برنامه‌های پیش روی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تشریح کرد. به گزارش شاتا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی […]

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عملکرد و برنامه‌های پیش روی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.

به گزارش شاتا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این سازمان در حوزه‌های تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط در سال گذشته ارائه کرد.

وضعیت قراردادهای فعال و فسخ شده، طرح‌های صنعتی درحال ساخت و ساز، واحدهای صنعتی و کارگاهی به بهره برداری رسیده فعال و غیرفعال، امکانات زیربنایی تأمین شده و مورد نیاز در حوزه‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت و اینترنت، تصفیه خانه‌های فاضلاب درحال بهره برداری، در دست ساخت یا درحال طراحی، شبکه فاضلاب، ایستگاه و خودروهای آتش نشانی، مراکز بهداشتی و آمبولانس و فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از جمله محورهای این گزارش بود.

همچنین در ادامه این گزارش، وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای زمین و سند ثبتی، اراضی در اختیار و فاز عملیاتی، اراضی دارای سند ثبتی و تفکیکی و اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی و ایجاد زیرساخت‌های صنعتی در سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش دیگر این گزارش نیز عملکرد و برنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از صنایع کوچک و متوسط، از جمله وضعیت برنامه توسعه خوشه‌های کسب و کار و پیاده ‌سازی پروژه توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی در کشور تشریح شد.

طرح‌ها و برنامه‌های ویژه، بسته حمایتی و ارائه درخواست‌ها و پیشنهادات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر محورهای گزارش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست بود.

رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد و اقدامات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال جهش تولید، به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید پرداختند و برای رفع موانع قانونی ارتقاء کمی و کیفی زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی و برنامه‌های حمایتی صنایع کوچک و متوسط قول مساعد دادند.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …