حذف نگاه سلیقه‌ای به بخش تولید عمل به تحقق شعار سال است

توقع داریم برای رونق تولید و تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، نگاه سلیقه‌ای کنار گذاشته شود و تصمیمات قاطع و منطقی اخذ شود.

جهانبخش شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک سال نو در خصوص شعار سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، اظهار داشت: شعار سال بیانگر کوتاه شدن بروکراسی‌های اداری برای راه‌اندازی کسب و کار است.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان‌های دولتی و سایر ارگان‌های مرتبط با تولید، مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران کمتر و همچنین راحت‌تر و سریع‌تر کار آن‌ها انجام خواهد شد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: مزین شدن امسال به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری نشان‌دهنده این است که معظم‌له تمام مسائل و مشکلات تولید را موشکافی کرده‌اند و بر مسائل و مشکلات واقف هستند.

وی اضافه کرد: طی چند سال اخیر در استان ادارات و سازمان‌ها مربوطه همچون سازمان صنعت و معدن، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و کار و رفاه اجتماعی همکاری خوبی داشته و خیلی از مسائل و مشکلات تا اندازه‌ای حل شده، اما متاسفانه زیر مجموعه این سازمان‌ها هنوز سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

شکری متذکر شد: ما توقع داریم نگاه سلیقه‌ای کنار گذاشته شود و تصمیمات قاطع و منطقی اخذ شود با کاری که در راستای توسعه، تولید، کسب و کار شفاف است همکاری لازم را داشته باشند تا تولید رونق و شعار سال محقق شود.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …