دعوت از تجار ایران و لرستان برای حضور در نمایشگاه نجف

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رماحی امروز سه شنبه در همایش توانمندی‌های صادراتی لرستان در سخنانی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که کشور عراق، یک کشور وارد کننده است، اظهار داشت: باید عراق یک کشور تولید کننده باشد.

وی با بیان اینکه عراق می‌تواند برای جمهوری اسلامی ایران یک کشور سودمند باشد، عنوان کرد: ایران می‌تواند از بازار عراق بهره برداری کند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی نجف با اشاره به برپایی یک نمایشگاه در شهر نجف و حضور تولیدکنندگان و تجار ایرانی در آن، گفت: حدود ۲۵ شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور داشتند، در همین جا از تجار و تولید کنندگان ایران و لرستان دعوت می‌کنم که برای برپایی یک نمایشگاه در نجف اشراف اقدام کنند.

حامد رماحی، ادامه داد: ما در نجف نمایشگاهی داریم که آماده است، از همه شرکت‌های ایرانی که قصد مشارکت در این نمایشگاه را دارند دعوت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه در همجواری فرودگاه بین المللی نجف قرار دارد، عنوان کرد: این امر مشارکت تجار ایرانی را در این نمایشگاه تسهیل می‌کند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی نجف، ادامه داد: ما به عنوان مسئولان در اتاق بازرگانی نجف آماده هستیم اقدامات لازم را برای حضور تجار ایرانی در نمایشگاه نجف اشراف را فراهم کنیم.

حامد رماحی با اشاره به جایگاه نجف برای حضور شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی در نجف اشرف، افزود: نجف یکی از استان‌های توریستی کشور عراق است، حدود ۲۵ میلیون نفر سالانه زائر دارد.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …