دوره آموزشی «زنجیره تأمین مالی» ۱۱، ۱۸ و ۲۵ مهر برگزار می‌شود

دوره آموزش آنلاین « زنجیره تأمین مالی » به همت کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل(ICC)روزهای یکشنبه ۱۱، ۱۸ ، ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۳ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

اهداف این دوره آموزشی، افزایش دانش و مهارت موردنیاز برای مدیریت موثر عملیات زنجیره تامین، هم‌افزایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، دسترسی به ابزارهای مالی و فناوری‌های جدید برای اعضا، گسترش تعامل بین اعضا و بهبود سرعت در تعامل، آماده‌سازی مدیران و کارشناسان مربوطه برای دستیابی به مزیت‌های رقابتی در صنعت، خرید و فروش سریع‌تر و بهینه برای اعضا و افزایش دانش و مهارت مدیران و مشاوران در حوزه تامین مالی زنجیره تامین، است.

در مجموع زنجیره تأمین مالی، ابزار، اصول و مفاهیم و واژه‌هایی که در آن به کار می‌رود، برای مدیریت موثر عملیات این زنجیره و آماده‌سازی مدیران و کارشناسان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این وبینار آموزشی با تشریح انواع تأمین مالی، ویژگی‌های مشخص هریک از دو طرف درگیر، روابط قراردادی، بررسی ریسک و کاهش آن، شرح معامله، مزایای آن و نیز درج واژه‌های مترادف، اطلاعات جامعی در اختیار دانش پژوهان و فعالان اقتصادی قرار خواهد گرفت.

فریده تذهیبی، دبیر کمیسیون بانکی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی و فریدون شیرازی،  عضو کمیسیون بانکی کمیته ایرانی ICC اساتید این دوره هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در دوره آموزشی می‌توانند هزینه شرکت در دوره (مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای اعضای کمیته ایرانی و ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای غیراعضا) را به  شماره حساب ۱۵۵۰۰۵۰۰۹۲ کد شناسه ۱۴۰۹۰۲ نزد بانک ملت شعبه وزارت نفت (کد۵/۶۳۲۵) به نام کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی واریز و اسامی خود را به همراه تصویر فیش واریزی به دبیرخانه کمیته ایرانی ارسال کنند و یا از طریق وب سایت کمیته ایرانی به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …