دیدار معاون وزیر صمت با مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی/ بررسی مشکلات ۹ منطقه ویژه اقتصادی

مسائل و مشکلات ۹ منطقه ویژه اقتصادی تحت مسئولیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی بررسی شد.

به گزارش شاتا به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان در دیدار با حمید رضا مؤمنی که در محل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت ۹ منطقه ویژه اقتصادی تحت مسئولیت شرکت‌های استانی این سازمان ارائه کرد.

در این نشست همچنین مسائل و مشکلات مناطق ویژه اقتصادی تحت مسئولیت ۹ شرکت استانی تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از جمله تسریع در تصویب طرح جامع و صدور پروانه بهره برداری مناطق ویژه اقتصادی یزد، ازنای لرستان، بجنورد خراسان شمالی، جهان آباد همدان و بانه کردستان مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مدیر مناطق ویژه اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این دیدار به ارائه گزارشی از تکالیف قانونی این سازمان به منظور احداث و بهره برداری از ۹ منطقه ویژه اقتصادی تحت مسئولیت شرکت‌های استانی تابعه و راهکارهای رفع مشکلات مطروحه پرداخت.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی نیز در این نشست به منظور تسهیل و رفع موانع احداث، بهره برداری و استقرار سرمایه گذاران صنعتی و رونق تولید و اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی مذکور دستورات لازم را صادر کرد.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …