رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران:رجبیون واقعی کسانی هستند که به جای عافیت طلبی در این دوران سخت همچنان عاشق کار و تولید هستند.

به نقل از روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران ،سید عبدالوهاب سهل ابادی در ائین هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی -افتخار ملی:رجبیون واقعی کسانی هستند که به جای عافیت  طلبی در این دوران سخت همچنان عاشق تولید هستند. رئیس خانه صمت ایران شامگاه سه شنبه در ائین هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی-افتخار با بیان […]

به نقل از روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران ،سید عبدالوهاب سهل ابادی در ائین هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی -افتخار ملی:رجبیون واقعی کسانی هستند که به جای عافیت  طلبی در این دوران سخت همچنان عاشق تولید هستند.
رئیس خانه صمت ایران شامگاه سه شنبه در ائین هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی-افتخار با بیان اینکه من از مسئولین در قوای سه گانه میخواهم که به ما بگویند در برابر این مشکلات خود ساخته دولتی برای تولید چه بکنیم؟ افزود:امروز شاهد گرفتاری کارگرانمان هستیم و نمیدانیم برای انها چه بکنیم.دستمزد کارگران پاسخ گوی مشکلات و نیازشان نیست.در برابر کارگری که از روی ناچاری و نداری مجبور است برای درمان درد دندان فرزند۱۴ ساله اش دندان های او را بکشد چه پاسخی باید داد؟اگرچه ما در خانه صمت ایران رابطه خوبی با سازمان تامین اجتماعی داریم و در حال انعقاد تفاهم نامه ای جهت همکاری هستیم اما وقتی به هر دلیلی نتوانیم سهم حق بیمه ماهیانه را پرداخت کنیم،سازمان از تمدید یا تعویض دفترچه بیمه کارگران خودداری و در نتیجه ان ارائه خدمات به این قشر عظیم چند میلیونی با نرخ ازاد انجام می شود.

سهل ابادی در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی این روز ها و شرایط سخت حاکم بر تولید و اقتصاد کشور اشاره کرد: کارفرمایان ما که به حق جهادگران جنگ اقتصادی هستند از چه مزایایی برخوردارند؟حتی محل خاصی برای دفن شهدای این افراد نیست.و کسی فاتحه ای برایشان نمی خواند.کسی به دیدار جانبازانشان نمی رود.و این درحالی است که همین افراد در سخت ترین دوران ها همراه با مسئولین و مردم بوده اند و همواره از ارمان های نظام و انقلاب دفاع کرده اند.

وی خطاب به معاونین وزارت صمت ضمن تشکر از حضورشان در این جلسه درخواست کرد:به بخش خصوصی اعتماد داشته باشد و کارها را به انها واگذار کنید و یقین بدانید از عهده ان به خوبی بر خواهند امد.مگر نه اینکه در شروع دوران بیماری کرونا ما حتی ماسک برای مصرف کادر درمان نداشتیم ولی امروز به حول و قوه الهی نه تنها نیاز کشور تامین شده بلکه به خارج از کشور صادر می کنیم.پس با حمایت درست و اعتماد به بخش خصوصی و خرد معی و پای کار امدن همه ارکان نظام به دور از مباحث سیاسی موفقیت حاصل می شود.
رئیس خانه صمت ایران در ادامه ضمن تشکر از دادستانی کل کشور به ویژه معاونت قضایی دادستان اظهار داشت:افراد عاشق خدمتی چون اقای دکتر عمرانی از برکات و نعمت های الهی هستند.گشاده رویی و خدمت به خلق بالاترین عبادت هاست که افرادی نظیر ایشان و همچنین برادر عزیزمان اقای دکتر زالی در ستاد تسهیل به حق شایسته این جایگاه هستند.وی با بیان اینکه ستاد تسهیل در جایگاه حقوقی خوبی قرار دارد اما مصوبات ان توسط بانک ها اجرا نمی شود  ابراز امیدواری کرد مصوبات ستاد تسهیل در دستگاه های مرتبط اجرا گردد.
سهل ابادی در ادامه با ابراز گله مندی همیشگی از سیستم بانکی گفت:وام با بهره ۱۴ درصد را در روز تسویه با سود بالای ۲۴ درصد پس می دهیم و هیچکس صدایش در نمی اید.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …