رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در بازدید از محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان خواستار همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان و خانه صمت ایران شد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صمت ایران روز سه شنبه دوم دی ماه نود و نه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با علی یار محمدیان مدیرعامل سازمان نمایشگاههای اصفهان دیدار کرد. رئیس خانه صمت در این دیدار ضمن تبریک افتتاح محل جدید نمایشگاه های […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صمت ایران روز سه شنبه دوم دی ماه نود و نه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با علی یار محمدیان مدیرعامل سازمان نمایشگاههای اصفهان دیدار کرد.

رئیس خانه صمت در این دیدار ضمن تبریک افتتاح محل جدید نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار داشت:

نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند و از دیدگاه اقتصادی تاثیر بسزایی در اقتصاد جوامع دارند به طوری که امروزه متراژ و تنوع برگزاری نمایشگاه در کشورهای توسعه یافته، بسیار بیشتر از کشورهای در حال توسعه است.

رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در ادامه افزود:قطعا هدف شرکت نمایشگاه اصفهان، تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه بین المللی  بین‌المللی اصفهان از زیباترین و استانداردترین نمایشگاه‌های ایران است و امیدواریم با رفع موانع کسب و کار، این نمایشگاه دریچه‌ای برای رونق اقتصاد و تجارت استان و کشور باشد.

علی یارمحمدیان مدیرعانل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان و رئیس انجمن نمایشگاه های کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از  رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران جهت حضور در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد با توجه فضای استاندارد و بسیار زیبای محل جدید نمایشگاه های استان اصفهان بتوانیم با همکاری خانه صمت ایران نمایشگاه های ملی و بین المللی بیشتری در اصفهان برگزار کنیم.

سید عبدالوهاب سهل ابادی در پایان  این دیدار از زحمات مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی تقدیر و تشکر نموده و بیان داشت :تلاش های ماندگار و زحمات مستمر و خستگی ناپذیر آقای یارمحمدیان در راستای تکمیل و افتتاح این پروژه ی عظیم قابل توجه است.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …