رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران: مسیر برای کارآفرینان و صنعت گران تسهیل شود/تعامل سازنده بنگاه های اقتصادی با «شرکت فولادمبارکه»

عبدالوهاب سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه واحدهای بزرگ بالادستی موتور محرکه واحدهای صنعتی کوچک محسوب می شوند، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در کشور و جهان است و در همین راستا بسیاری از بنگاه های تولیدی و اقتصادی همراهی خوبی با این واحد صنعتی دارند.

وی با اشاره به اهمیت «کارآفرینی» در کشور گفت: انتظار داریم دولت سیزدهم نسبت به کارآفرینی و کارآفرینان توجه ویژه ای داشته باشد و امروز این امر می تواند دستاوردهای مهمی برای کشور داشته باشد؛ چراکه استان اصفهان در موضوع های گردشگری، فرهنگی، صنایع دستی پیشتاز جهان است و نیاز است در این خصوص اقدامات موثری انجام شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر روان سازی صنعت و معدن در کشور تصریح کرد: امیدواریم مسیر برای کارآفرینان وصنعتگران تسهیل شود؛ چراکه یک بنگاه تولیدی نباید دغدغه های امور رفاهی و درمانی را برای پرسنل و کارگران داشته باشد.

وی افزود: نیاز است که دولت جدید از تشکل های صنعتی مشاوره بگیرد چراکه در دولت گذشته بهایی به سازمان های مردم نهاد داده نشد که امیدواریم در این دوره اهمیت داده شود.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …