رئیس خانه صنعت ایران تاکید کرد: ضرورت همراهی دستگاه‌های دولتی با صنعتگران

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر اینکه آرامش مهم‌ترین امر برای تولیدکننده و صنعتگر محسوب می‌شود، گفت: امروز تراکنش‌های مالیاتی ما را مضطرب می‌کنند که لازم است دستگاه‌های دولتی با صنعتگران همراهی داشته باشند تا مشکلاتی برای این بخش ایجاد نشود.

عبدالوهاب سهل‌آبادی ۱۸ بهمن‌ماه در آیین تکریم از صنعتگران و معدنکاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: صنعتگران رزمندگان جبهه اقتصادی هستند که در این شرایط سخت جنگی توانستند کشور را از سخت‌ترین بحران‌ها نجات دهند.

وی افزود: زمانی چهارمحال و بختیاری دم از محرومیت می‌زد، امروز بسیاری از تولیدت صنعتی در این استان انجام می‌شود که این امر به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مسئولانی بوده که همراه با انقلاب بوده‌اند.

سهل‌آبادی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ابتدای سال در کشور برای تهیه ماسک ساده با مشکل مواجه بودیم اما با توجه به تفکر و حضور واحدهای صنعتی در راستای تغییر خط تولید و همراهی دولت موجب شد اقدامات بسیاری در این زمینه انجام شود، همچنین با حضور و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم نیازهای کشور را در سطح بسیار بالا در بخش صنعتی فراهم و بسیاری از لوازم پزشکی در کشور طراحی، ساخت و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه همراهی تمامی بخش‌ها با حوزه صنعت کشور لازم و ضروری است، گفت: این بخش به تسهیلات با سودهای بالا نیاز ندارد، زیرا با دریافت چنین سودهایی صنعت بر زمین زده خواهد شد، بنابراین صنعتگران به این فکر افتادند هر کاری لازم باشد خود، انجام دهند تا این حوزه سرپا بایستد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر اینکه آرامش مهم‌ترین امر برای تولیدکننده و صنعتگر محسوب می‌شود، بیان کرد: امروز تراکنش‌های مالیاتی ما را مضطرب می‌کنند که لازم است دستگاه‌های دولتی با صنعتگران همراهی داشته باشند.

وی در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای توانمندی در تولید است که خوشبختانه جوانان امروز، در این عرصه بسیار فعال هستند، از طرفی جامعه صنعتی ثابت کرد که در صورت همراهی دستگاه‌ها می‌تواند وظیفه خود که شکوفایی اقتصاد و اشتغالزایی در کشور است را به خوبی و به نحو احسن انجام دهد.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …