آخرین خبرها

رشد ۳۰۶ درصدی تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱

سخنگوی‌ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تعیین تکلیف کالاهای این سازمان در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۳۰۶ درصدی داشته است.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۸۸

زمان انتشار:
۵ خرداد ۱۴۰۲ – ۱۹:۰۱ بعد از ظهر

۷ بازدید

صاحب حجتی در گفت و گو با ایرنا گزارشی از عملکرد این سازمان در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته ۳۱ هزار و ۵۷۸ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی تعیین تکلیف شد که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۰ که هفت هزار و ۷۸۶ میلیارد تومان بود رشد قابل توجهی داشته است.
وی افزود: فروش کالاهای این سازمان در سال گذشته حدود ۱۱ هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۴۲۲ درصد رشد را نشان می دهد.
سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: در بخش اعاده کالا نیز با رشد یک هزار درصدی روبرو هستیم که این بیشترین تعیین تکلیف کالاها در این بخش رقم خورده است.
وی با اشاره به انهدام کالاها در سال گذشته گفت: حدود یک هزار ۲۰۰ میلیارد تومان کالاهایی که تاریخ گذشته بودند منهدم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۱ درصدی را به همراه داشته است.
حجتی خاطر نشان کرد: در بخش استرداد نیز در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۲۰ درصدی ثبت شد از این رو در دولت سیزدهم با تاکید رییس جمهور در سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف کالاها، به سرعت پرونده ها در دستور کار قرار می گیرد و نسبت به وضعیت کالاها اقدام می شود.
وی عنوان کرد: مجموعه‌ها و نهادهایی از جمله تعزیرات، قاچاق کالا و ارز، وزارت صمت، قوه قضاییه و سایر نهادهای از زمان استقرار دولت سیزدهم همکاری مطلوبی با سازمان داشتند و این امر به تعیین تکلیف کالاها سرعت بخشیده است.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

گمرک اصلی ترین سازمان ارائه دهنده خدمات در مرزها است

رئیس کل گمرک ایران: معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران ؛گمرک را اصلی ترین …