رییس خانه صنعت و معدن کرمانشاه : امروز، روز عقب نشینی نیست

شست صمیمی رییس و اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن وتجارت استان با حضور فرماندهان بسیج کارخانجات و ادارت استان در خانه صنعت و معدن استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ نشست صمیمی رییس و اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن وتجارت استان با حضور فرماندهان بسیج کارخانجات و ادارت استان در سالن جلسات خانه صنعت و معدن برگزار شد.

در این جلسه رییس خانه صنعت و معدن ضمن تبریک فرارسيدن هفته بسیج؛ بسيج را حماسه آفريني ها، رشادت ها، دلاوري ها و فداكاري مردان دانست و اظهار داشت: بسیجیان با ايثار و از خودگذشتگي خود در طول دوران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، به ويژه در دوران دفاع مقدس، همچنان در راه آزادگي تلاش خواهند کرد.

شکری صنعتگران و معدنکاران را در كمك رسانی به مردم آسیب دیده در زمان زلزله سرپل ذهاب ( پاییزسال ۹۶) را مثال زدنی دانست و تاکید کرد: این روزها نیز اقشار مختلف جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شدند، صنعتگران و معدنکاران استان با همان روحیه مثال زدنی و مردمی در زمان ۸ سال دفاع مقدس به یاری اقشار مختلف جامعه آمدند.

وی افزود: این روزها شاهد آن هستیم که هموطنان و دوستانمان درگیر بیماری کرونا هستند و به راحتی این عزیزان را از دست میدهیم، امروز روز عقب نشینی نیست و باید مجدد در عرصه جهاد حضور داشته باشیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با وجود تحریم های بی رحمانه و رکود شاهد آن هستیم که صنعتگران و معدنکاران به مانند اوایل انقلاب در خط مقدم حضور دارند.

افزود: در مرحله اول پویش همدلی خانه صنعت و معدن استان حدودا ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد را جمع آوری  وبه صورت  بسته های معیشتی در اختیار اقشار ضعیف استان توسط بسیج و سپاه قرار گرفت.

شکری تاکید کرد: در پویش همدلی مرحله دوم نیز صنعتگران و معدنکاران حمايت از اقشار آسیب دیده را در برنامه خود دارند.

در ادامه این نشست نیزسرهنگ شریفی ضمن تبریک هفته بسیج به صنعتگران و معدنکاران گفت: مجموعه بسیج قدردان زحمات و حضور پرثمر خانواده بزرگ صنعت هستند. تا آنجا که بخش اعظم امنیت کشور به خاطر حضور صنتعگران و معدنکاران در زمینه ایجاد اشتغال پایدارو سرمایه گذاری مفید می باشد.

وی افزود: حوزه تولید کمتر از حوزه جنگ در جبهه نیست، و اگر شخصی شروع به سرمایه گذاری می کند آن سرمایه به تمامی مردم تعلق دارد و وظیفه مجموعه نظام است که در همه ی شرایط از این سرمایه گذار دفاع کند.

شریفی فرمانده بسیج کارمندی از مهندس شکری نسبت به پیگیری و بررسی مشکلات کارخانه ها و حل مشکلات جامعه کارگری قدردانی کرد و گفت:مجموعه بسیج قدردان حمایت، کمک و پشتیبانی رییس و اعضای هیات مدیره خانه صنعت ومعدن استان ومدیران کارخانجات در همراهی و همگامی با نظام، انقلاب و بسیج است.

در ادامه این جلسه اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن نیز ضمن تبریک هفته بسیج نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را مطرح و مورد استقبال فرمانده بسیج کارمندی قرار گرفت و قول پیگیری و بررسی نیزداده شد.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …