سرمایه گذاری کوچک و متوسط تنها راه نجات اقتصاد در شرایط فعلی

مهدی علی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه نبود ثبات اقتصادی باعث بروز مشکلات مختلفی برای سرمایه گذاران شده است، گفت: سرمایه گذاری در زمان کنونی باتوجه به وضعیت اقتصادی و نبود بستری مناسب با کندی انجام می شود.

وی ادامه داد: شرایط فعلی باعث متوقف شدن با کند شدن سرمایه گذاری شده زیرا طرحی که تا چند ماه پیش با ۱۶۰ میلیارد تومان قابل اجرا بود امروز نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان است.

نایب رئیس کمسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: تورم امروز به طور مستقیم و غیر مستقیم به سرمایه گذاران و تولید ارتباط دارد بنابر این سرمایه گذاران داخلی یا خارجی با احتیاط بیشتر حرکت می کنند.

علی پور افزود: درموضوع سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج نیز با مشکلاتی از جمله انتقال پول و نبود ثبات در بازار مواجه هستند.

وی ادامه داد: اتفاقی که می تواند ما را از این بحران نجات دهد مشارکت با شرکت های کوچک و متوسط در جهان است که ارتباط با آمریکا ندارند و می توان از آنها استفاده کرد.

نایب رئیس کمسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: در نوع سرمایه گذاری نیز باید به سمت سرمایه گذاری های کوچک و متوسط حرکت کنیم تا در صورت ایجاد مشکلات سرمایه گذاران با ضرر و زیان کلان مواجه نشوندو در عین حال اشتغال و تولید نیز در جای خود ماندگار باشد.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …