شعبه صرافی بانک ملی در ایلام راه‌اندازی می‌شود

عضو هیات مدیره صرافی بانک ملی ایران از راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی در استان ایلام خبر داد و گفت: مجوز ایجاد ۱۱ شعبه صرافی بانک ملی ایران از بانک مرکزی دریافت شده و بعد از جانمایی، قرار است یکی از شعب صرافی در ایلام دایر شود.

محسن صهبا در نشست با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام، افزود: خریدوفروش ارز توافقی، مسافرتی و زیارتی و همچنین ارسال حواله‌های ارزی و ارائه خدمات صرافی از عمده فعالیت‌های شعبه صرافی بانک ملی است و در شعبه ایلام، از ظرفیت تجار و بازرگان استان ایلام برای همکاری دوسویه استفاده خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام نیز در این نشست با استقبال از ایجاد شعبه صرافی بانک ملی در این استان، گفت: بدون تردید ایجاد شعبه صرافی بانک ملی از قاچاق ارز و نقل‌وانتقال وجوه ارزی نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.

سیدمحمد موسوی نسب افزود: ایجاد تعادل ارزی در بازار و کاهش ریسک انجام معامله‌های ارزی و نقدی با ایجاد شعبه صرافی به حداقل خواهد رسید.

موسوی نسب تأکید کرد: ضروری است که نمایندگی یا باجه‌ای از این شعبه صرافی بانک ملی در مرز مهران مستقر شود تا زمینه لازم برای معاملات ارزی بیش‌ازپیش فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی شعبه صرافی بانک ملی زمینه مناسبی برای تقویت مراوده‌های تجاری به‌صورت ارزی در این استان فراهم شود.

حتما ببینید

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستور کار اتاق یزد است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف به‌منظور تحقق …