شهرک‌های صنعتی کرمانشاه به‌زودی صاحب درمانگاه می‌شود دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: به همت واحدهای صنعتی و معدنی و اعضا هیأت مدیره به زودی برای قطب صنعت کرمانشاه مرکز بهداشت یا درمانگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرهاد مرزی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: خانه صنعت، معدن و تجارت به همت واحد‌های صنعتی و معدنی و  اعضا هیأت مدیره برای قطب صنعت کرمانشاه مرکز بهداشت راه‌اندازی خواهد کرد. وی ادامه داد: با توجه به تمرکز واحدهای صنعتی در شرق شهر کرمانشاه و وجود سه […]

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرهاد مرزی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: خانه صنعت، معدن و تجارت به همت واحد‌های صنعتی و معدنی و  اعضا هیأت مدیره برای قطب صنعت کرمانشاه مرکز بهداشت راه‌اندازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز واحدهای صنعتی در شرق شهر کرمانشاه و وجود سه شهرک صنعتی در این منطقه تصمیم به راه‌اندازی خانه بهداشت برای این منطقه کردیم.

دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بالغ بر ۴ تا ۵ هزار نفر نیروی کار در شهرک‌های صنعتی بیستون، زاگرس، فرمان و صنایع بزرگی این منطقه مشغول هستند و در هر کدام از واحدها نیز حداقل یک خانوار به عنوان سرایدار زندگی می‌کنند، اما هیچگونه امکانات رفاهی و درمانی برای این جمعیت وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه با دستگاه‌های ذی‌ربط مثل سازمان تامین اجتماعی، اداره کار، اداره بهداشت محیط کار و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص مکاتبه کردیم و در جلسات متعددی درخواست کردیم متاسفانه نتیجه‌ای نگرفتیم.

مرزی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و نیاز وجود مرکز بهداشت تصمیم گرفتیم خانه صنعت، معدن و تجارت استان در این زمینه اقدام کند که در این راستا کردستانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همکاری لازم را با خانه صنعت و معدن انجام داد و محلی در ساختمان فناوری و کسب و کار واقع در شهرکت صنعتی بیستون در اختیار  خانه صنعت قرار داد که بتوانیم یک مجموعه درمانی در قالب خانه بهداشت یا درمانگاه در این شهرک ایجاد کنیم.

وی ابراز امیدواری، اضافه کرد: امیدواریم با همت واحدهای صنعتی و معدنی واعضا هیأت مدیره در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مجموعه برای دهه فجر آماده افتتاح  شود تا از این به بعد واحدهای صنعتی ما بتوانند امکانات درمانی را در این محل دریافت کنند یا اگر حادثه‌ای در واحدی پیش‌ آمد خیلی زود رسیدگی شود.

مرزی با بیان اینکه در این مرکز معاینات دوره‌ای انجام می‌شود، گفت:از شرکت سیمان غرب برای در اختیار گذاشتن آمبولانس در شرایط اضطراری که در فاصله کمی با این مرکز قرار دارد تشکر می‌کنیم.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …