ضرورت به روزرسانی دانش تخصصی کارشناسان فاوا برای تحقق اهداف سازمان

در کارگاه آموزشی تخصصی مسئولان فاوا گمرکات سراسر کشور تاکید شد 

در کارگاه آموزشی مسئولان فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرکات سراسر کشور، بر ضرورت به روز رسانی دانش تخصصی کارشناسان و استفاده حداکثری از ظرفیت های این حوزه در پیشبرد اهداف و سیاست های سازمان تاکید شد.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۱۶۴۷

زمان انتشار:
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ – ۱۳:۵۴ بعد از ظهر

۴ بازدید

 

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، سید میثم حسینی‌لر معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران در این نشست در خصوص ۶ گام تحول دیجیتال گمرک مطالبی را بیان نمود.

به گفته وی گام های طرح تحول دیجیتال شامل زیرساخت (شبکه، دیتاسنتر و امنیت)، مدیریت داده‌ها و اطلاعات، مدیریت فرآیندها و تحلیل و طراحی آن‌ها، تجمیع و توسعه ابزارهای الکترونیکی، مرکز تبادل اطلاعات سازمان و ابزار تحلیل‌های آماری بوده است.

براساس این گزارش، جلسه پرسش و پاسخ با حضور سید میثم حسینی‌لر معاون برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک ایران، علی اشرفی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی به همراه معاونین دفتر فاوا، از دیگر محورهای این نشست بود.

شایان ذکر است، این نشست دو روزه با همکاری مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ایران و با هدف آشنایی همکاران حوزه فاوا با موارد مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی در محل سالن همایش های گمرک در تهران ایران برگزار شد.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

گمرک اصلی ترین سازمان ارائه دهنده خدمات در مرزها است

رئیس کل گمرک ایران: معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران ؛گمرک را اصلی ترین …