مصوبات کمیته حمایت از کسب‌وکار و شورای گفت‌وگو در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی، منتشر می‌شود

در راستای اجرای شیوه‌نامه قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات متضمن حق و تکلیف برای مردم و با هدف دسترسی عموم مردم به قوانین و مقررات لازم‌الاجرای کشور، مصوبات کمیته حمایت از کسب‌وکار و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات کشور بارگذاری می‌شود.

در همین راستا با تعاملات و توافق‌‌های صورت گرفته بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، به منظور تسهیل دسترسی عموم شهروندان به ویژه فعالان اقتصادی، صفحه اختصاصی کمیته حمایت از کسب‌ کار و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات کشور ایجاد شد و از این پس، تصمیمات و مصوبات دو نهاد مذکور در این پایگاه، اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی تصمیمات و مصوبات گذشته این دو مرجع نیز به زودی در سامانه ملی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بارگذاری خواهد شد.

همچنین در این پایگاه با اختصاص صفحه‌ای مستقل به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تمامی قوانین، مقررات، آرا و نظرات مربوط به این اتاق در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …