معاون امور صنایع وزارت صمت در بازدید از صنایع مهم آذربایجان غربی خبر داد: تحقق جهش تولید در ۱۹ رشته صنعتی فعال در کشور/ احیای فعالیت بیش از ۱۵۰۰ واحد صنعتی از ابتدای سال ۹۹

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد تولیدات صنعتی ۱۹رشته صنعتی در کشور خبر داد و گفت: در ۹ ماه گذشته از ۲۷ رشته فعالیت صنعتی منتخب در کشور ۱۹ رشته صنعتی جهش تولید داشته اند.

به گزارش شاتا، مهدی صادقی نیارکی در بازدید از واحدهای صنعتی مهم استان آذربایجان غربی بهره برداری از حداکثر توان داخلی در ساخت و تولید در بخش صنعت را اولویت مهم وزارت صمت دانست.

وی افزود: در چارچوب برنامه جامع توسعه صنایع مختلف در کشور، وزارت صمت بدنبال تکمیل زنجیره تولید و تامین مواد اولیه است که همزمان با سال جهش تولید اتفاق می افتد.

صادقی نیارکی توسعه صادرات غیر نفتی را یکی از سیاست های توسعه صنایع در کشور دانست و اضافه کرد: امسال با رونق صنایع، بخش اعظمی ارز مورد نیاز تولید کشور برای نخستین بار از محل صادرات صنعتی اتفاق افتاده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت احیای واحدهای تولیدی راکد را مهمترین محور کاری وزارت صمت در سالجاری اعلام و تصریح کرد: امسال بازگشت ۲ هزار واحد راکد به چرخه تولید هدفگذاری شده بود که تاکنون یک هزار ۵۰۰ واحد به چرخه تولید بازگشتند و این روند همچنان ادامه دارد.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …