نتایج نهمین انتخابات اتاق بازرگانی آبادان اعلام شد

رئیس هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت‌های نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از مجموع ۴۵۱ عضو واجد شرایط رأی دادن، ۳۷۷ نفر در این انتخابات شرکت کردند.

امین توانایی افزود: پس از اتمام انتخابات که از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر (وقت قانونی) برگزار شد، کار شمارش آرا به صورت الکترونیکی انجام و نمایندگان چهار گروه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی، مشخص شدند.

وی اظهار کرد: بر این اساس، محمد صادق جوهری با ۲۴۶ رأی، حسن افخمی آبادانی با ۲۳۷ رأی، محسن براتی با ۲۳۷ رأی، سید حمیدرضا کاشی با ۲۳۷ رأی و سید ابراهیم یعقوب پور با ۲۱۴ رأی منتخبان گروه بازرگانی بودند.

توانایی تصریح کرد: در گروه صنعت نیز، مسعود خیاط زاده با ۲۶۲ رأی، غلام رضا اکبری زاده با ۲۴۶ رأی، مجید پورکائد با ۲۲۵ رأی، ایمان غلامحسین زاده با ۲۰۷ رأی و احمد بافنده ایمان دوست با ۲۰۵ رأی انتخاب شدند.

رئیس هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت‌های نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: اسداله کرد زنگنه با ۲۲۲ رأی و فرشید قربانی با ۲۰۱ رأی در گروه معدن و احمد زارعی با ۲۲۷ رأی، امید قربانی با ۲۲۲ رأی و سید رضا زیتون نژاد با ۲۱۸ رأی انتخاب شدگان گروه کشاورزی بودند.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …