نخستین همایش ملی تولید دانش‌بیان، حامی محیط زیست برگزار شد

اولین همایش تولید ملی دانش‌بنیان، حامی محیط زیست به همت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران دیروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، این همایش در راستای عمل به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و با هدف ایجاد بسترهای لازم برای رونق اشتغال دانش‌بنیان و تاکید بر مزیت‌های محیط زیستی این فعالیت‌ها از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در سالن همایش‌های هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

این رویداد که با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، داریوش گل‌علیزاده، سرپرست مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست، سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و برخی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، صاحب‌نظران و پژوهش‌گران حوزه‌های مرتبط  برگزار شد و موضوعاتی مانند «تولید دانش‌بنیان، دوستدار محیط زیست»، «شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیریت مصرف انرژی»، «تولید دانش‌بنیان و مسئولیت اجتماعی» و «اقتصاد دانش‌بنیان و حل مشکل بیکاری» مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان صاحب ایده که تولید آنها دوستدار محیط زیست و با سیاست‌های محیط زیستی کشور همسو هستند نیز از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بود.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید