نیاز به زیر ساخت ها برای توسعه معادن در کرمانشاه مدیرعامل ماسه ساز کوهسار گفت: مهمترین مشکل حوزه معدن نبود زیر ساخت های لازم برای توسعه است.

به گزارش روابط‌عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت از کرمانشاه؛  محمدرضا کارگر در پاسخ به این سوال چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفتید تولید را در این حوزه گسترش و ارتقاع دهید؟ آیا فقط دانش تحصیلی این کار را داشتید یا نه فقط بازار کار را دیده بودید؟ گفت:  مهمترین عاملی که در توسعه و […]

به گزارش روابط‌عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت از کرمانشاه؛  محمدرضا کارگر در پاسخ به این سوال چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفتید تولید را در این حوزه گسترش و ارتقاع دهید؟ آیا فقط دانش تحصیلی این کار را داشتید یا نه فقط بازار کار را دیده بودید؟ گفت:  مهمترین عاملی که در توسعه و ارتقاع تولید و مصالح در ذهن اینجانب بوجود آمد، نیاز پروژه های عمرانی است که می بایست با سازه های با استحکام بالا خصوصا تقاطع های غیر هم سطح در مرکز استان ساخته شود.

 

رئیس انجمن تولیدکنندگان شن و ماسه و آسفالت کرمانشاه در پاسخ به این پرسش  چه اتفاقی افتاده که به فکر کارآفرینی افتادید؟  عوامل زیادی وجود دارد؛ مهمترین آنها اول نیاز به ایجاد اشتغال و توانایی که در وجود خودم دیدم و بعد اثر بخشی و مفید بودن برای جامعه است.

 

مدیرعامل ماسه ساز کوهسار با اشاره به اینکه در طول سال بالغ بر ۸۵ هزار تن میزان تولید شرکت است، گفت: بزرگترین مشکل حوزه معدن کاران مشکل تورم بالا و عدم توانایی خرید ماشین آلات پیشرفته است. که در تولید بسیار اثر گذار میباشد. همچنین بزرگترین مشکلات موجود در بازار گرانی قطعات- انواع روغن هیدرولیک- لاستیک ماشین آلات سنگین  لوازمی که در بخش تولید و استخراج معادن مورد استفاده است.

 

کارگر در ادمه پیشنهادی برای جوانان که در این حوزه کار می‌کنند داد و گفت: ارزشمندترین خصلت برای همه انسانها، چه جوان و غیرجوان ، صداقت است. در حوزه کاری هم هرکسی اگر با صداقت وظیفه خودش را انجام دهد، یقینا جایگاه خودش را حفظ خواهد کرد.

 

رئیس انجمن تولیدکنندگان شن و ماسه و آسفالت مهمترین مشکلات حوزه معدن ، عدم وجود زیر ساخت های لازم برای توسعه این بخش داست و گفت؛ متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

 

کارگر در پایان با اشاره به اینکه  در این مقطع زمانی مهمترین موضوع ایجاد اشتغال برای جوانان است، گفت: برای تحقق این امر مهم نیاز به اجرای صد درصد شعار سال که توسط مقام معظم رهبری  «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام گذاری شده است، می باشد. متاسفانه بعضی از ادرات نه بلکه مانع زدایی نمیکنند، بلکه مانع هم ایجاد می‌کنند.

حتما ببینید

افزایش ۱۲.۵ درصدی حمل و نقل جاده ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید