هفتمین نشست نمایندگان رابط کمیته ایرانی ICC برگزار شد

هفتمین نشست نمایندگان رابط کمیته ایرانی اتاق بارزرگانی بین‌المللی (ICC) با حضور دبیرکل کمیته ایرانی ICC و نمایندگان رابط بیش از ٣٠ اتاق بازرگانی کشور بیستم مهر ماه،  به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، در ابتدای این نشست، محمد خزاعی، دبیرکل کمیته ایرانی (ICC)، با تبریک انتخاب اتاق‌های خرم آباد، تهران و شیراز به عنوان اتاق ماه‌های جولای و آگوست فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی (WCF) ICC، از حضور فعالانه و این اتاق‌ها در بستر ارتباطی مرتبط قدردانی کرده و گفت: در طول ٩ ماه از آغاز فعالیت این بستر ارتباطی، کسب عنوان اتاق ماه توسط ٣ اتاق‌ بازرگانی کشور در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان، موفقیتی بزرگ و قابل قدردانی است.

او در ادامه از فعالیت و مشارکت سایر اتاق‌های بازرگانی کشور در این بستر، تشکر کرده و آن را محملی برای معرفی هرچه بیشتر فعالیت اتاق‌های بازرگانی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشورمان دانست.

در ادامه، دبیرکل کمیته ایرانی ICC، مطالبی در خصوص طرح SME360X، اقدامات در دست انجام مرکز منطقه‌ای غذا و کشاورزی (Agri-Food Hub)، و برگزاری کنگره جهانی اتاق‌های بازرگانی ICCWCC و مشارکت بیش از ٩ اتاق بازرگانی کشور در بخش رقابت کنگره ارائه کرد.

امکان بهره‌‌مندی از خدمات آموزشی ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی بین‌المللی و خدمات مشورتی در کمیته ایرانی ICC دیگر موضوعاتی بود که از سوی دبیرکل مطرح شد.  

در ادامه نشست دکتر عرب مازار، دبیر کمیسیون مالیات کمیته ایرانی ICC اهداف و ماموریت‌های کمیسیون مالیات، اهم برنامه‌ها، گزارش فعالیت‌های کمیسیون مزبور از زمان تاسیس تا سال ١٤٠٠ تشریح کرده و بر اهمیت توجه به قوانین و مقررات مالیات و ضرورت بهره‌مندی و استفاده از این مقررات برای جامعه کسب و کار کشورمان تاکید کرد.

پایان این نشست نیز به پرسش و پاسخ اختصاص یافت.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …