هیات تجاری ایران از نمایشگاه دموتکس آلمان بازدید کرد

هیات تجاری ۴۵ نفر از تجار و تولیدکنندگان فرش ماشینی و صنایع وابسته که توسط اتاق کاشان به آلمان اعزام شده بود، ضمن بازدید از نمایشگاه دموتکس آلمان، دستاوردهای دیگری در برداشت که در راستای تبادل دانش و تجربیات مشترک در حوزه صنعت فرش ماشینی محقق شد.

رئیس اتاق کاشان، گفت: «آشنایی شرکت‌های ریسندگی با جدیدترین تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا»، «مذاکره با طرف‌های تجاری» و «برگزاری جلسات B2B با تجار و صنعتگران کشورهای آلمان، اسپانیا و فرانسه» می‌توان به‌عنوان دیگر اقدامات این هیات تجاری ذکر کرد.

محمود تولایی، اعزام هیات تجاری به نمایشگاه دموتکس آلمان ۲۰۲۳ را ضروری و با اهمیت دانست و گفت: اگرچه آلمان محدودیت‌هایی برای حضور صاحبان صنایع در نمایشگاه ۲۰۲۳ دموتکس آلمان ایجاد کرد؛ اما حضور فعال هیات تجاری تلاش کرد تا خلأ به وجود آمده را جبران کرده و سطح تعاملات صنعت فرش ماشینی کشور را در سطح جهانی ارتقا دهد.

وی تصریح کرد: با پیگیری امور بین‌الملل اتاق کاشان ۳۵ نفر از تجار و تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته در این رویداد تجاری و اقتصادی شرکت کرده و ضمن ارائه ظرفیت‌های فرش ماشینی ایران با آخرین دستاورد فنی و تکنولوژی دنیا در این عرصه آشنا شدند.

تولایی برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای هیات تجاری با فعالین حوزه نساجی بارسلونا اسپانیا را حائز اهمیت ذکر کرد و یادآور شد: در این جلسه پیشینه صنعت نساجی در ایران و ظرفیت فعلی کشور در حوزه فرش ماشینی مطرح شد و علاقه‌مندی شرکت‌های ایرانی برای فعالیت در کشور اسپانیا مطرح شد.

حتما ببینید

اتاق ارومیه و اتاق بازرگانی شرقیه شمالی عمان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق …