آخرین خبرها

کرونا بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات را به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کنفدراسیون صادرات ایران، بر اساس اطلاعیه اتاق بازرگانی ایران، برگزاری مراسم روز ملی صادرات به تعویق افتاد.

در این اطلاعیه آمده است:

اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران آمده است: ضمن تشکر فراوان از زحمات تلاشگران عرصه صادرات کشور که علیرغم مشکلات عدیده داخلی و تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی همچنان استوار و مقاوم در بازارهای منطقه‌ای و جهانی فعالیت نموده و پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را در بازارهای جهانی برافراشته نگه داشته‌اند.

به اطلاع می‌رساند با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام نظر رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا طی نامه‌های شماره ۶۴۹۱۳. د .۹۹ مورخ ۱۳ مهر ۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهید بهشتی و ۱۰۰.۷۳۳۷ مورخ ۱۴ مهر ۹۹ ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، برگزاری بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات که همه ساله همزمان با ۲۹ مهر ماه که در تقویم کشور به عنوان «روز ملی صادرات» ثبت گردیده است برگزار نخواهد شد.

لذا با عنایت به موارد فوق‌الذکر و با توجه به اهمیت برگزاری مراسم مزبور توسط اتاق ایران، به اطلاع می‌رساند برگزاری این رویداد و معرفی صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی به زمان دیگری که متعاقباً از طریق خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی و نشریات اعلام خواهد شد، موکول گردیده است.

حتما ببینید

دولت از مشوق‌های مالیاتی برای بهبود فضای کسب‌وکار حمایت کند

رئیس اتاق اهواز با اشاره به موضوع معافیت مالیات ارزش‌افزوده شرکت حمل‌ونقل کالا، گفت: مشوق‌های …