اعمال فوق العاده خاص برای کارکنان گمرک و اصلاح ساختار و ارتقای پست های سازمانی

در دیدار معاون رئیس جمهور با رئیس کل گمرک ایران بررسی شد:

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با حضور در ساختمان مرکزی گمرک ایران به صورت فوق العاده موضوع اصلاح ساختار سازمانی گمرکات کشور، افزایش ‌های پست های موجود، ارتقای پست‌ها و اعمال فوق العاده خاص برای کارکنان گمرک را مورد بررسی قرار داد

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۵۱۵

زمان انتشار:
۲ اسفند ۱۴۰۲ – ۱۲:۵۸ بعد از ظهر

۳۱۸ بازدید

به گزارش پایگاه خبری اخبار گمرکی_اقتصادی به نقل از گمرک ایران ؛در این دیدار ابتدا در خصوص اصلاح نمودار سازمانی و تایید شاخص‌های سطح بندی گمرکات کشور مواردی از سوی دکتر رضوانی فر مطرح و در ادامه مشکلات کارکنان گمرک و موارد درخواستی از سوی دکتر لطیفی بررسی شد.

بنابراین گزارش، اصلاح نمودار سازمانی گمرکات کشور، افزایش پست‌های موجود، ارتقای پست‌ها و همچنین اصلاح چارت حراست ستاد گمرک ایران از دیگر مواردی بود که در این جلسه از سوی دکتر رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران مطرح گردید.

یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مطرح شده در این دیدار موضوع اعمال فوق العاده خاص برای کارکنان گمرک بود که با نظر مساعد دکتر لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور همراه بود.

همچنین درخواست تمدید مجوز به کارگیری ۱۰۰ نفر نیروی شرکتی در سال ۱۴۰۲ و همچنین موضوع اصلاح ساختار و ایجاد پست سازمانی در گمرکات مرزی به دلیل شبانه روزی شدن گمرکات و افزایش مجوز جذب نیروی پیمانی و قراردادی از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی گردید.

دکتر لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این دیدار پس از استماع گزارشی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان گمرک از خدمات کارکنان گمرک جمهوری اسلامی ایران در تمامی گمرکات کشور به ویژه در نقاط صفر مرزی تقدیر و تشکر کرد و قول مساعد داد تا درخواست‌ها و مشکلات کارکنان گمرک را به صورت ویژه پیگیری نماید.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

از تابستان آینده، وارد فاز دوم گمرک هوشمند خواهیم شد

وزیر اقتصاد در آیین رونمایی از فاز اول گمرک هوشمند:  وزیر امور اقتصادی و دارایی …