رفع مشکلات ناوگان شرکت‌های پخش، سرعت خدمات آنها را افزایش می‌دهد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس، گفت: تا مدامی که سیستم ناوگان حمل‌ونقل متعلق به شرکت‌های پخش با مشکل مواجه است بدون شک مردم خدمات مطلوب و شایسته‌ای دریافت نخواهند کرد.

محمدرضا صفا در هشتادمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان با محوریت بررسی مشکلات ناوگان حمل‌ونقل وابسته به شرکت‌های پخش زیر نظر انجمن صنعت پخش، افزود: سرعت خدمات صنعت پخش استان هرمزگان ارتباط مستقیمی با خدمات مطلوب به مردم دارد و در این راستا مشکلات و موانعی که سبب کندی این ناوگان می‌شود را باید برطرف کرد.

در این نشست، اصلی‌ترین مشکلات صنعت پخش استان هرمزگان ازجمله تأمین سوخت و نیز دسترسی به جزایر به‌ویژه جزیره قشم از طریق بنادر پل و لافت، مطرح و تحلیل شد و امکان‌سنجی مرتفع شدن این مشکلات مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

همچنین برنامه‌ریزی برای زمان‌بندی جایگاه قرارگرفته در نزدیکی شهرک بنکداران به‌منظور تخصیص ساعتی از شبانه‌روز به سوخت‌گیری ناوگان سوخت، بررسی شرایط احداث جایگاه سوخت در شهرک بنکداران از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به‌منظور تسهیل فرایند و بررسی شرایط و نیز اخذ دستورات لازم از سوی دادستانی استان هرمزگان برای حل مسئله خدمت‌رسانی به ناوگان صنعت پخش در بنادر پل و لافت ازجمله مصوبات این نشست بود.

حتما ببینید

بال های بخش خصوصی را باز کنید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: امروز بخش خصوصی باید طعم آزادسازی …