تقدیر از فرزانه جعفری رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دفتر بازرسی گمرک

از سوی رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع صورت گرفت؛

طی مراسمی با حضور “علی نظامی”، رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد از هشت تن از نیرو های ستاد وزارتخانه و سازمانهای تابعه که نقش فعال در حوزه بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به تخلفات اداری و پاسخگویی به شکایات داشتند، تقدیر شد.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۱۷۹

زمان انتشار:
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ – ۲۱:۴۴ بعد از ظهر

۸۹ بازدید

به گزارش پایگاه خبری اخبار گمرکی _ اقتصادی به نقل از شادا، “علی نظامی” طی سخنانی در این مراسم که در فضایی صمیمانه در محل دفتر کار وی برگزار شد، با اشاره به ابراز رضایت وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی از گزارش عملکرد ۱۴۰۱ این مرکز اظهار داشت: دکتر خاندوزی دستور دادند به نحو مقتضی از زحمات افراد و مدیران شاخص در این ارتباط، قدردانی شود و در این راستا مقرر شد هر سال فعالان حوزه های مذکور از سوی این مرکز معرفی و از زحمات ایشان تقدیر شود.

لذا شاخص های معینی در این زمینه تعیین خواهد شد تا افراد بتوانند با توجه به شاخص های مذکور، عملکرد خودشان را ارتقاء دهند.

نظامی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام داشت: اگر چه اقدامات در حوزه نظارت و بازرسی بانک ها کافی نیست لکن در سال ۱۴۰۱، توسعه ماموریت های بازرسی چشمگیر و قابل تقدیر بوده است.

این گزارش حاکی است، در ادامه جلسه؛ در حوزه ارزیابی عملکرد از  صالح خلیفه مشاور معاونت خزانه دار کل و مژگان ابراهیمی معاون اداره کل ارزیابی عملکرد بانک صنعت و معدن با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

همچنین در حوزه پاسخگویی به شکایات و سفر های استانی، “فرزانه جعفری” از گمرک جمهوری اسلامی و “خدیجه شوقی” معاون مدیر کل دفتر امور استان های وزارت متبوع، دیگر نفراتی بودند که از سوی رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنابراین گزارش، در حوزه هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری نیز محمود محمدی و عبدالحسین پهلوان عضو هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت متبوع مورد تقدیر قرار گرفتند.

کریم اصغری معاون نظارت بانک تجارت و نجف پور معاون نظارت بانک سپه نیز از برگزیدگان بخش نظارت و بازرسی خانواده بزرگ وزارت اقتصاد بودند که با اهدای لوح تقدیر، از زحمات آنان قدردانی بعمل آمد.

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

اعمال فوق العاده خاص برای کارکنان گمرک و اصلاح ساختار و ارتقای پست های سازمانی

در دیدار معاون رئیس جمهور با رئیس کل گمرک ایران بررسی شد: معاون رئیس جمهور …