آبزی پروری کهگیلویه وبویراحمد دچار مشکل است/ بخش تولید حمایت شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جبار کیانی پور افزود: مدتهاست بخش آبزی پروری در استان دچار مشکل شده و اگر بتوان از طریق مصوبات ملی و استانی ظرفیت سازی برای رفع مشکلات بخش آبزی پروری استان را رقم زد، توسعه و بهبود ظرفیت‌های این بخش را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید کنندگان و فعالین آبزی پروری استان می‌تواند به رفع مشکلات واحدها، ارتقای تولید، فعال سازی واحدهای نیمه فعال و رشد بهتر این بخش کمک کند.

کیانی پور با اشاره به گسترش ارتباطات با اتریش و مصوبات، اظهار کرد: در ماه آتی نشست‌هایی با مسئولینی از این کشور انجام شده و تلاش می‌شود توسعه ارتباطات از طریق یکی از استان‌های کشور اتریش را داشته باشیم.

وی ابراز داشت: با اعلام انجام گرفته کمیته مشترکی تشکیل و در روز یکم با سفیر و رایزن اقتصادی اتریش جلسه و نشست برگزار کرده و رایزن بازرگانی نیز روز دوازدهم مهر به استان سفر کرده و میهمان دانشگاه یاسوج است.

کیانی پور با تاکید بر بکارگیری ظرفیت‌هایی که موتور محرکه استان هستند، گفت: باید از این پتانسیل‌ها برای تولید و اشتغال زایی در استان بهره برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط به وجود آمده از شیوع کرونا و حمایت بخش خصوصی از حوزه سلامت، تصریح کرد: در آخرین برنامه طی روزهای گذشته ۹۰۰ بسته حمایتی بین کادر درمان استان در قالب کمپین نفس توزیع شد.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …