اعزام هیئت‌های اقتصادی و تجاری بوشهر به دیگر کشورها

به گزارش خبرنگار مهر، خورشید گزدرازی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی خواستار همکاری و همراهی همه مسئولان برای رفع مشکلات تجار و بازارگان بوشهری شد.

وی با اشاره به بررسی مشکلات تجار و بازرگانان در حوزه بندر و تجارت، از مصوبه‌ای برای برخورد قانونی با برخی از شرکت‌های بندری و خدماتی برای دریافت ارزش افزوده خبر داد.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر با اشاره به تصویب تشکیل کارگروه تخصصی توسعه تجارت در استان بوشهر، هدف از تشکیل این کارگروه را بررسی مشکلات بازرگانان و فعالان اقتصادی و ارائه راهکارهای مناسب برای عبور از این مشکلات عنوان کرد.

وی از اعزام هیئت‌های اقتصادی و تجاری به کشورهای مختلف و افزایش مراودات تجاری خبر داد و تقویت ارتباط تجاری، بازرگانان و هیئت‌های اقتصادی با کشورهای مختلف را از دیگر موارد مد نظر عنوان کرد.

گزدرازی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی با فعالان اقتصادی کشورهای هدف بازرگانان بوشهری، یکی از مطالبات تجار و بازرگانان بوشهر را لایروبی کانال بندر بوشهر عنوان کرد.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای لایروبی کانال بندر بوشهر و افزایش عمق کانال  دسترسی به اسکله از هفت متر به ۱۱ متر، اتصال استان بوشهر به خط ریلی را یکی از نیازهای توسعه تجارت استان عنوان کرد و بر تحقق اتصال بوشهر به خط راه‌آهن سراسری تاکید کرد.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …