اهدای ۵۰۰ ‌بن خرید به کادر درمانی مبارزه با کرونا در یاسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، در آئینی با حضور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان، ۵۰۰ بن کارت خرید به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای توزیع میان کادر درمانی حاضر در مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت استان به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شد.

رئیس اتاق بازرگانی گفت: فعالان جبهه سلامت شامل کادر درمان و پرسنل مختلف بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان که این روزها در مبارزه با کرونا حضور دارند، با دریافت این بن کارت‌ها می‌توانند از فروشگاه اعلام شده در سراسر استان خرید کنند.

جبار کیانی پور افزود: این تعداد بن کارت خرید توسط اتاق بازرگانی یاسوج و کمپین نفس تهیه و خریداری شده است.

کیانی پور تصریح کرد: اتاق بازرگانی یاسوج از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره در جبهه مبارزه با کرونا حضور داشته است.

وی افزود: اتاق با تهیه اقلام مختلف پزشکی و بهداشتی شامل دستگاه‌های علائم حیاتی و اکسی‌متر انگشتی، لباس ایزوله ویژه کادر درمان، شیلد محافظ صورت، عینک یکبار مصرف، کلاه سفید یکبارمصرف، کلاه تمام فیلتر، لباس یکبارمصرف گان، لباس یکبارمصرف اورال، دستکش جراحی لاتکس و دستکش معاینه این اقلام را در تمامی بیمارستان‌های هدف و مراکز بهداشت شهرستان‌های استان توزیع کرد.

رئیس اتاق یاسوج گفت: همچنین کمپین نفس و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در حرکتی جمعی و گسترده در این ایام به همت فعالان اقتصادی بخش خصوصی تلاش کرده است تا در این شرایط از دردها و آلام دست کم ۱۰۰۰ خانواده هم استانی نیز بکاهد.

کیانی پور افزود: بر همین اساس در هفته‌های قبل بیش از یکهزار کارت خرید ۲۶۰ هزارتومانی میان نیازمندان روستاها و شهرهای مختلف شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون، کهگیلویه، چرام، بهمئی، لنده، گچساران و باشت توزیع شد.

کیانی پور تصریح کرد: اکنون نیز به پاس قدردانی از پرسنل خدوم مجموعه‌های مختلف درمان و بهداشت استان که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند، ۵۰۰ کارت خرید ۲۶۰ هزارتومانی تهیه و با هماهنگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی میان این عزیزان توزیع خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خاطرنشان کرد: به یاری حق تا شکست کامل کرونا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با تمام توان در کنار مردم و کادر درمان خواهد بود و این کمک‌ها ادامه دارد.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …