برگزاری دومین کارگاه آموزشی ویژه سفیران دانش گمرک در مشهد مقدس

از سوی مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ایران انجام شد

دومین کارگاه آموزشی سفیران دانش با رویکرد تکنیک ها و ابزارهای اجرای نظام مدیریت دانش در گمرک از سوی مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک با حضور سفیران دانش گمرک از واحدهای ستادی و گمرکات اجرایی کشور در ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی برگزار شد.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۹۹

زمان انتشار:
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ – ۱۷:۰۱ بعد از ظهر

۸ بازدید

به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، این رویداد در راستای اجرای پروژه طراحی و استقرار نظام مدیریت دانش در گمرک در چند محور آموزشی شامل کارگاه مدیریت درس آموخته، کارگاه پیاده سازی تکنیک های داستانسرایی، تکنیک های استخراج دانش و کاربری سامانه نرم افزاری مدیریت دانش بوده است.    

فاطمه اعتماد مقدم مدیر کل مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی در مراسم افتتاحیه با اشاره به اهمیت کارگاه آموزشی ویژه سفیران دانش گمرک گفت: افزایش دانش تخصصی و ارتقا سطح آگاهی باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس خواهد شد. 

  وی با اشاره به استقبال کم نظیر کافه دانش برگزار شده قبلی گفت؛ موارد مطرح شده در این کافه دانش ها پس از جمع بندی برای عملیاتی شدن و بهره برداری بهتر برای اتخاذ تصمیم به دفاتر تخصصی ارائه می شود.

  همچنین اعتماد مقدم از سفیران دانش درخواست کرد در راستای رسالتی که بر عهده دارند، همگام با اهداف پروژه در انعکاس تمامی موارد در همه زمینه ها از جمله در حوزه های فنی، قضایی، منابع انسانی و حوزه های مرتبط اهتمام ویژه داشته باشند.  

علی اشرفی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی گمرک ایران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش محوری فناوری اطلاعات در مدیریت دانش، گفت: با توجه به موارد مطروحه از جمله پایگاه داده، مدیریت دسترسی به دانش و کنترل سازی مستندات، ذخیره اطلاعات بوجود آمده، امکان بروز رسانی تغییرات ایجاد شده در اطلاعات موجود و اشتراک گذاری اطلاعات و کمک به تصمیم گیری ها در حل مسائل را از ابعاد مدیریت دانش و جزو جدایی ناپذیر آن برشمرد.

   وی گفت: با توجه به نوآوری فناوری ها و تکنولوژی های جدید، ایجاد و بهره گیری از دانش جدید و به روز و ارتباط گرفتن بین سازمان ها و همکاران اجتناب ناپذیر است که این موضوع بکارگیری مدیریت دانش در سازمان ها را بیش از پیش ضروری می سازد. 

جواد جعفری ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیر کل گمرک مشهد نیز در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و ابراز خرسندی از برگزاری این دوره در شهر مشهد مقدس، اظهار داشت: مطالب ارائه شده نقش موثری برای تعالی و دستیابی به اهداف سازمان خواهد داشت.

 

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

اعمال فوق العاده خاص برای کارکنان گمرک و اصلاح ساختار و ارتقای پست های سازمانی

در دیدار معاون رئیس جمهور با رئیس کل گمرک ایران بررسی شد: معاون رئیس جمهور …