توجه به نیازهای آموزشی گمرکات مرزی از اولویت های مرکز آموزش است  

مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ایران در کارگاه آموزشی شناخت رویه های گمرکی عبور خارجی و داخلی 

توجه به نیازهای آموزشی گمرکات مرزی به منظور ارتقای دانش فنی، عملی و تجربی ، هم افزایی و همفکری بیشتر در راستای اجرای برنامه‌های تسهیل گری گمرک از اولویت های مرکز آموزش است.

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۱۱۶

زمان انتشار:
۳ تیر ۱۴۰۲ – ۲۰:۲۴ بعد از ظهر

۲ بازدید

فاطمه اعتماد مقدم مدیر کل مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ایران در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی شناخت رویه های گمرکی عبور خارجی و داخلی با رویکرد کنترلی افزود: کارگاه آموزشی تخصصی بررسی چالش های عملیاتی در حوزه عبور گمرکی با تمرکز بر چارچوب های کنترلی و آسیب شناسی در خصوص کاربری دستگاه های ایکس ری و تجزیه و تحلیل مفاد مواد قانونی مرتبط و فرآیند سامانه ای با حضور نمایندگان گمرکات مبادی ورودی هدف در ارسال محموله های عبوری به مقصد گمرک اینچه برون در گمرکات استان گلستان برگزار گردید.

اعتماد مقدم با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی در راستای اجرای مصوبات بررسی عملکرد گمرکات استان گلستان برگزار شد،افزود: این کارگاه آموزشی با تکیه بر مساله شناسی تخصصی و با شیوه مباحث گمرکی بر پایه چالش ها، با حضور نمایندگانی از واحدهای تخصصی از جمله ترانزیت برگزار شد که ضمن تبادل نظر و دانش، راهکار های تسهیل کالاهای عبوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: با هدف بررسی کاربردی و‌ مصداقی موضوعات، شرکت کنندگان در این دوره، از بین گمرکاتی انتخاب شدند که بیشترین حجم محموله های عبوری به مقصد گمرک اینچه برون را دارا می‌باشند.

به گفته وی بازدید میدانی و بررسی فرآیند رویه های عبور ( ترانزیت) نیز از برنامه های این کارگاه آموزشی بود و مقرر گردید نشست هایی با این موضوع در سایر گمرکات هدف نیز اجرا شود.

مدیر کل مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ایران افزود: از مزایای برگزاری کارگاه های آموزشی در گمرکات مرزی، حضور همکاران از گمرکات اجرایی استان ها و دفاتر تخصصی ستادی در محل گمرک مربوطه بوده که منجر به تبادل نظر و وحدت رویه می گردد.

شایان ذکر است در این نشست آموزشی و تخصصی مدیر کل گمرکات استان گلستان، معاونین دفتر ترانزیت و مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی نیز حضور داشتند.

 

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

اعمال فوق العاده خاص برای کارکنان گمرک و اصلاح ساختار و ارتقای پست های سازمانی

در دیدار معاون رئیس جمهور با رئیس کل گمرک ایران بررسی شد: معاون رئیس جمهور …