جلسه ارزیابی عملکرد گمرک سمنان در سال ۱۴۰۱ و برنامه های سال ۱۴۰۲ با حضور دکتر رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران

با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران انجام‌ شد

نخستین جلسه ارزیابی عملکرد حوزه نظارت گمرکات کرمانشاه و گمرک سمنان در سال ۱۴۰۱ و برنامه های سال ۱۴۰۲ با حضور دکتر رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران برگزار شد .

کد خبر:
۱۱۰۱۴۰۲۳۳

زمان انتشار:
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ – ۱۶:۰۷ بعد از ظهر

۲ بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران ، این جلسات به صورت مستمر در فواصل زمانی ماهانه ، ۳ ماهه ، ۶ ماهه و یکساله انجام می شود.

بنابراین گزارش ، تشریح اقدامات سال ۱۴۰۱
در بخش آمار تجارت خارجی ، درآمدها ، کشفیات مواد مخدر، پرونده های متشکله قاچاق ، نیروی انسانی ، ترانزیت و زمان سنجی تشریفات گمرکی ، اقدامات عمرانی و تجهیز گمرکات به امکانات پیشرفته کنترلی از جمله محورهای مهم ارزیابی عملکرد گمرکات در این جلسات است .

در این نشست ها گزارش عملکرد گمرکات به صورت صریح و شفاف در حضور معاونین و مدیران ستادی بررسی می شود . گمرکات و زیر مجموعه ها ابتدا موارد و عملکرد و آمارهای خود را مطرح می کنند ، سپس معاونین و مدیران ستادی مرتبط نیز نظرات خود را اعلام می کنند .

بنابراین گزارش ، جلسات ارزیابی عملکرد گمرکات اجرایی با نگاه توسعه ای و بهبود مستمر  اقدامات و عملکرد گمرکات برگزار خواهد شد و نتایج جلسه ارزیابی عملکرد به عنوان مصوبه شورای معاونین ابلاغ می شود تا در دستور کار گمرکات قرار گیر

نوشته شده توسط:
akhbar

حتما ببینید

اعمال فوق العاده خاص برای کارکنان گمرک و اصلاح ساختار و ارتقای پست های سازمانی

در دیدار معاون رئیس جمهور با رئیس کل گمرک ایران بررسی شد: معاون رئیس جمهور …