حمایت‌های لازم برای جذب سرمایه گذار در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اتاق بازرگانی استان زنجان، علی یگانه فرد، از امضای تفاهم نامه همکاری چند جانبه بین اتاق بازرگانی، میراث فرهنگی، دانشگاه آزاد اسلامی، اتحادیه چاقوسازان و چاقو فروشان و شرکت صنایع استیل ایران خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای ارتقای توانمندی و افزایش بهره‌وری و توسعه تجاری در زمینه صنایع دستی زنجان به امضا رسیده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان افزود: استفاده از امکانات و ظرفیت طرفین به منظور ارتقای بهره وری در تولید و توسعه تجاری محصولات تولیدی استان و پیوند بین صنعت و دانشگاه و همچنین ترکیب تولیدات صنعتی با صنایع دستی از اهداف این تفاهمنامه همکاری است.

یگانه فرد افزود: اتاق بازرگانی استان زنجان، همکاری لازم برای نیازسنجی از مشتریان داخلی و خارجی و حمایت‌های لازم از صنعتگران چاقو به منظور ایجاد قدرت رقابت پذیری در بازار را انجام می‌دهد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به انجام حمایت‌های لازم برای جذب سرمایه گذار برای راه اندازی خط تولید محصول فناوری دانشگاه و تجاری شدن این محصول دانش محور از سوی اتاق بازرگانی تاکید کرد.

یگانه فردبا بیان اینکه زنجان ۵۵ شرکت دانش بنیان دارد، گفت: پارک علم و فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، مراکز رشد دانشگاه‌ها و کارگروه اقتصاد دانش‌بنیان، نهادهای مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان در استان هستند.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …