خروجی جلسات گاهی به ضرر کرمانشاه است

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد تجری ظهر امروز در نشست فعالین اقتصادی بخش خصوصی با نمایندگان شورای اسلامی استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: تمام مشکلاتی که امروز در کشور گریبانگیر ماست از درد تحریم است که بالانس سیستم اقتصادی را به هم زده لذا باید با قدرت در مقابل آن ایستادگی کنیم.

وی از ضعف مدیریتی استان انتقاد کرد و افزود: خیلی از جلسات خروجی‌هایی را در پی دارند که نه تنها به نفع استان نیست بلکه گاهی به ضرر استان رقم می‌خورند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی را که در سطح استان قابل حل هستند باید برای رفع آنها تمام تلاش خود را به کار بگیریم و مشکلاتی که در سطح ملی قابل حل و فصل است مدیران دستگاه‌ها آنها را بیان کنند تا نمایندگان مجلس نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با توجه به بیان برخی مسائل و مشکلات در رابطه با بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه نیز عنوان کرد: اگر بدانیم در زمینه بازارچه‌ها مانعی وجود دارد ب ه صورت جدی اقدام می‌کنیم.

تجری قانون کار را یک نظام اقتصادی دولتی کمونیستی و سوسیالیستی دانست و بیان داشت: این قانون هیچ سنخیتی با جامعه امروز ما ندارد از ابتدا اساس قانون کار مورد قبول نمایندگان مجلس نبود و امروز روی دست ما مانده است.

وی ادامه داد: تحریم‌ها مشکلات اقتصادی و ناملایماتی که وجود دارد به اندازه این قانون کار امروز به جوانان و سرمایه کار ما خسارت وارد نکرده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز افسوس باید خورد که کارفرما و صاحب کار جرأت ندارند جوانی را به کار مشغول و یا آن را بیمه کند و می‌توان به جرأت گفت قوانین کار امروز دست و پای کارفرماها را بسته است.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …