رقابت ۴۰نامزد انتخاباتی برای تصدی هیات مدیره اتاق بازرگانی خرمشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز ساعدی در حاشیه برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی در جمع خبرنگاران، شمار نامزدهای انتخاباتی این دور از انتخابات اتاق بازرگانی خرمشهر را ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: در خرمشهر ۶۳۲ نفر حق رای دارند و ۴۴ نفر نامزد انتخاباتی هستند که چهار نفر این میان انصراف دادند و انتخابات در حال حاضر با ۴۰ کاندیداتور انتخاباتی در حال انجام است.

وی افزود: انتخابات از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد در صورت تمدید مدت زمان رای گیری، در خرمشهر نیز تابع قانون خواهیم بود.

معاون فرماندار خرمشهر بر اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در اتاق بازرگانی خرمشهر تاکید کرد و گفت: از ۱۰ روز پیش تمهیدات لازم برای برگزاری سالم انتخابات دیده شده، نیروی های انتظامی از روز گذشته در محل رای گیری حضور دارند و فرماندار خرمشهر نیز بر نظم و سلامت انتخابات تاکید بسیار دارد.

وی افزود: انتخابات در خرمشهر به صورت الکترونیکی و با نظارت واحد فناوری فرمانداری  خرمشهر و ستاد انتخاباتی در حال برگزاری است و از طریق سیستم های الکترونیکی روند رای گیری در اتاق ایران و وزارت صنعت معدن رصد می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر درپایان با اشاره به الکترونیکی بودن نوع انتخابات از اعلام نتایج آرا ۲۰ دقیقه پس از پایان رای گیری خبر داد.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …