طرح‌های نیمه‌تمام قابلیت واگذاری به بخش خصوص را داشته باشد

غلامحسین جمیلی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه توجه به اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در استان  زنجان باید موردتوجه قرار گیرد، افزود: طرح‌های نیمه‌تمام بایستی قابلیت و جذابیت برای واگذاری به بخش خصوصی را داشته باشد.

وی اظهار کرد: توسعه اقتصادی کشور باید در مسیر شاخص‌های تبیین شده برای اقتصاد مقاومتی باشد و در این میان تحقق این شاخص‌ها نیازمند عزم همگانی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: بخش خصوصی نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد و مقام معظم رهبری سیاست نظام را در شعار سال تبیین کردند و برای تحقق این امر مهم باید دولت بخش خصوصی را حمایت کند.

جمیلی به فعالیت واحدهای تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته وضعیت خوبی در بحث فعالیت واحدهای تولیدی که منجر به تعطیلی شود نداشتیم و در سال گذشته تعداد بیمه‌شدگان اجباری هم افزایش داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تأکید کرد: اگر اقتصاد کشور اهمیت دارد نباید اقتصاد فردی خود را به‌گونه‌ای پیش برود که بعد کلان و ملی آن دچار تنش شود.

جمیلی تصریح کرد: بخش خصوصی بازهم همانند سال‌های گذشته برای توسعه اقتصاد استان با تمام توان وارد کار خواهد شد و برای توسعه اقتصادی استان تلاش می کند.

حتما ببینید

استعفای دسته جمعی در اتاق بازرگانی زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ۵ عضو از ۱۵ عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی …